واکنش الکس پریرا و نیت دیاز به مصدومیت کانر مک گرگور

کانر مک گرگور در اوایل ماه جاری در UFC 303 به دلیل مصدومیت مجبور شد از بازگشت مورد انتظار خود به هشت ضلعی کناره گیری کند، اما از آن زمان پس از افشای شکستگی انگشت پا، حمایت رقبای قبلی خود را دریافت کرد.

رقیب قدیمی نیت دیاز از کانر مک گرگور حمایت می کند

مک گرگور پس از انتشار تصویری از انگشت شکسته خود در هفته گذشته، از بازگشت خود به UFC خارج شد، که باعث ناامیدی هواداران در سراسر جهان شد، اما سایر مبارزان به سرعت حمایت خود را از مرد ایرلندی نشان دادند.

یکی از قدیمی ترین رقبای مک گرگور، نیت دیاز، با حمایت خود از بدنام ظاهر شد و حتی با مصدومیت مرد ایرلندی همدردی کرد.

فکر می‌کنم تا زمانی که 100 درصد آماده شوم راک ندهم نمی‌خواهم بجنگم، زیرا در گذشته انواع s*** را انجام داده‌ام که نباید انجام می‌دادم.

بنابراین، من فکر می‌کنم او از تجربه آموخته است و همه این افراد بی‌تجربه که در آنجا صحبت می‌کنند، فقط به خاطر بی‌تجربه بودنشان صحبت می‌کنند.»

آنها باید تا زمانی که مبارزه تمام شود با انتقادات برخورد کنند، اما من فکر می کنم این اتفاق خواهد افتاد و همه چیز خوب خواهد بود.

دیاز و مک گرگور تا به حال دو بار در هشت ضلعی با هم ملاقات کرده اند که بدنام در سال 2016 انتقام خود را فقط چند ماه پس از پایان دادن به برد طولانی مک گرگور با چوکی برهنه توسط دیاز به دست آورد.

الکس پریرا پاسخ می دهد

با کناره گیری مک گرگور از مسابقه UFC 303 خود با مایکل چندلر، الکس پریرا برزیلی به جای او، با مبارزه با قهرمان سابق سبک وزن سبک وزن، یری پروچازکا، عنوان اصلی این رویداد را به جای او خواهد داشت.

پریرا در یکی از آخرین کنفرانس های مطبوعاتی خود قبل از مبارزه او در روز شنبه 29 ژوئن و در جریان فعلی در مورد مک گرگور مورد سوال قرار گرفت. سبک وزن Champ به سرعت نماد UFC را تحسین کرد.

پریرا در مراسم روز چهارشنبه UFC 303 گفت: “من هرگز نمی توانم درد مردم را قضاوت کنم، و این سناریوهای مختلف، موقعیت های مختلف است.”

او نام خود را به دست آورد، او پول خود را به دست آورد، و من تا حدودی در نیمه راه هستم. من در موقعیتم با انگشت پا شکسته جنگیدم، اما شاید اگر در موقعیت او بودم، نمی‌جنگیدم، بنابراین نمی‌توانم قضاوت کنم.»

کانر مک گرگور علیرغم مصدومیتش، به طرفدارانش اطمینان داده است که در کمترین زمان ممکن بازخواهد گشت و قصد دارد تابستان امسال با چندلر با تاریخ هدف اوت یا سپتامبر مبارزه کند.



https://sportslens.com/news/alex-pereira-and-nate-diaz-react-to-conor-mcgregors-broken-toe-that-rules-the-notorious-out-of-ufc-303/ منبع: