واکنش امیرحسین صادقی به مصاحبه علیه واریا


سرویس خبر شماره: 2048602
26 ژوئن 1403 ساعت 2:30 ق.ظ.
1.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

من خودخواه نیستم؛

امیرحسین صادقی می گوید با وریا غفوری مشکلی ندارد و فقط می خواهد از استقلال حمایت کند.

واکنش امیرحسین صادقی به مصاحبه علیه واریا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اظهارات وریا غفوری علیه جواد نکونام با واکنش امیرحسین صادقی همراه شد و این مصاحبه ها در فندوم جنجالی شد.

دوباره از امیرحسین صادقی در مورد واریا پرسیده شد و گفت: من یکی از حامیان آقای غفوری در استقلال بودم و روز خداحافظی ایشان از فوتبال پست سنگینی برای ایشان گذاشتم. من با کسی مشکلی ندارم. مشکل من اینه که وقتی تو باشگاه هستی همینطوره و وقتی میری اونجا هیچ خبری بهت نمیرسه.

صادقی ادامه داد: این مشکل من با همه بزرگان استقلال است و مهم نیست. اگر از واریا صحبت کردم به این دلیل است که او بازوبند استقلال را بسته بود و باید در لحظات سخت با تعصبات تیمش می جنگید.

وی درباره جواد نکونام گفت: جواد نکونام دو اشتباه بزرگ داشت. یکی بازی نساجی که 3 امتیاز از دست داد و دومی مشکلات اخلاقی و رفتاری ناشی از فشار باشگاه استقلال. تمام فوتبال و رسانه های سیاه در این مورد حرکت کردند. جواد نکونام اگر بازیکنانش را با سپاهان عوض می کردی شاید 4 هفته زودتر قهرمان می شد. نه آقای نکونام، خود وریا غفوری باید سرمربی استقلال باشد، من از طرفدارانش هستم. من از تیمم حمایت می کنم و خودخواه نیستم. من تا آخر عمرم از این تیم دفاع خواهم کرد. اگر سوال ثانویه است و من چون جوان هستم سریع می روم اما خسته هستم و می خواهم سر کار بروم. پنج سال است که در بحث هایم بسیار دیر شده ام.

2030010

مجله اخبار فوتبال داخلی