واکنش بارسلونا به قرارداد رودیگر رئال مادرید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، 11 آوریل و پس از الکلسیکوی فوتبال بانوان، اسکای اسپورت از دیدار متئو ژرمنی، مدیر فوتبال بارسا با سرپرست برنامه آنتونیو رودیگر، ستاره آلمانی چلسی خبر داد. در “Hotel Barcelona Edition”.


سرویس خبر شماره: 1821344 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 15:05 |
2,248 |

0نظرات

ما مذاکره نکردیم

روز گذشته منابع انگلیسی از توافق آنتونیو رودیگر با رئال خبر دادند در حالی که گفته می شد مذاکرات جدی با بارسا را ​​آغاز کرده است.

عکس هایی از ورود این دو به هتل نیز منتشر شد و به نظر می رسید بارسلونا برای جذب این مدافع ارزشمند توپ را از دست رقبا ربوده است اما دیروز منابع معتبر انگلیسی از پیشرفت مذاکرات رئال و رودیگر خبر دادند و امروز نیز این خبر منتشر شد. از توافق اولیه بین دو طرف منتشر شد. هر دو مارکا و آس ادعا کرده اند که رودیگر این هفته به رئال خواهد پیوست و در باشگاه لندنی تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت.

ماتئو آلمان شب گذشته قبل از بازی بارسلونا و رایووایکانو و در واکنش به توافق رودیگر و رئال گفت:“بله، من با مدیر برنامه های رودیگر ملاقات کردم، اما تمرکز صحبت های ما روی این بازیکن نبود. او فقط مدیر برنامه های رودیگر نیست و در مورد بازیکنان دیگر صحبت کردیم. اکنون بیش از هر چیز، باید روی کسب سهمیه تمرکز کنیم. زمانی که فصل تمام شد و سهمیه نهایی شد، با ژاوی درباره نقل و انتقالات صحبت خواهیم کرد. تا زمانی که شرایط سهمیه نهایی نشود، نمی توان کار خاصی برای جذب بازیکن انجام داد.» ستاره های بزرگ طبیعتا می خواهند به تیمی بروند که در لیگ قهرمانان اروپا و ما در حال حاضر در وضعیت مبهم قرار داریم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی