واکنش بازیکنان به گل یووه: مثل راگبی، با دست و پا!

در دقیقه 23 بازی آدرین رابیو با کنترل سینه توپ را از میانه میدان پس گرفت و سپس به فیلیپ کاستیک پاس داد تا این بازیکن با این ضربه دقیق و روی زمین دروازه حریف را باز کند. در شروع این حرکت توپ با دست بازیکن فرانسوی برخورد می کند. از آنجایی که دست او بسته بود، تشخیص اشتباه هند بسیار سخت بود و داور برای تصمیم گیری صحیح از VAR استفاده کرد.

1833951

بازیکنان اینتر فکر می کردند صحنه گل مقابل با خطای آدرین رابیو شروع شد و دانیل کیفی باید آن را مردود اعلام می کرد. با این حال، داور چنین نظری نداشت، بنابراین شبکه های اجتماعی بلافاصله با اعتراض شدید هواداران اینتر پر شد.

1833950

کفی بلافاصله بعد از گل یووه سوت زد تا شادی شاگردان آلگری زیاد دوام نیاورد. آنها برای بازیافتن شادی خود به داور مراجعه کردند که از طریق تلفن با همکارانش در بخش VAR ارتباط برقرار کرده بود. پس از مدت ها انتظار، کیفی شخصاً صحنه را نگاه کرد و گفت که گل یووه درست بود در میان غافلگیری شروع کننده.

1833948


سرویس خبر شماره: 1896676
29 مارس 1401 در 00:44
158 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس نیمه اول بازی حساس امشب مقابل اینترمیلان را تنها با یک گل فیلیپ کاستیک به پایان رساند. این تنها فرصت جدی برای شاگردان مکس آلگری بود که با گل به پایان رسید و اعتراض شدید اعضای تیم میزبان را به دنبال داشت.

بلافاصله پس از این اتفاق، هواداران اینتر در شبکه های اجتماعی به انتقاد از داور پرداختند و تصمیم او را ناعادلانه خواندند. آنها با انتشار تصاویری از ورزش راگبی که در آن می توان از هر دو دست در حمله استفاده کرد، گل یووه را با آن مقایسه کرده و به آن اعتراض کردند.

1833946
1833947



مجله اخبار فوتبال خارجی

اعتراض هواداران اینترمیلان به گل مشکوک یوونتوس در نیمه اول بازی امشب.

واکنش بازیکنان به گل یووه: مثل راگبی، با دست و پا!