واکنش باشگاه استقلال به تلاش بیهوده در پرونده محمد محبی/ دیگر نمی شود معجزه کرد!

همچنین برخی اخبار حاکی از آن است که اگر استقلالی ها این مبلغ را به موقع پرداخت نکنند باید 600 هزار یورو جریمه سانتا کلارا بپردازند که البته این موضوع صحت ندارد و اگر استقلالی ها بخواهند قرارداد قرضی محبی را تغییر دهند طبق توافق انجام شده، آنها را به عنوان جریمه پرداخت می کنند. باید این مبلغ را تا پایان فصل جاری به سانتا کلارا بپردازد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

توجه داشته باشید که باشگاه استقلال برای قسط دوم محبی باید مبلغ 230 هزار یورو را به باشگاه پرتغالی پرداخت کند.

این پول هنوز به حساب باشگاه پرتغالی واریز نشده و تاییدیه آن نیز صادر نشده است. در این بین بر اساس این اتفاق و طی مراحل قانونی، باشگاه پرتغالی طی نامه ای مفاد قرارداد دو باشگاه را به باشگاه استقلال یادآوری می کند تا در اسرع وقت این امر محقق شود.

در نتیجه و به گفته برخی رسانه ها، چند روز پیش باشگاه پرتغالی طی نامه ای به باشگاه استقلال هشدار داد که به دلیل پرداخت نشدن مطالبات آنها، طبق قرارداد محیبی باید به سانتا کلارا بازگردد. از سوی دیگر مسئولان استقلال طی نامه ای به فیفا اعلام کردند که به دلیل تحریم ها هنوز نتوانسته اند قسط دوم قرارداد محبی را واریز کنند و به همین دلیل پول را از طریق صرافی ارسال کردند اما پول برگشت داده شد. چندین بار.

آنچه نگران کننده است این است که فیفا پیش از این در پرونده ویلموتس نشان داده که توجه چندانی به این مسائل ندارد و با وجود تحریم های ظالمانه عادت دارد اسناد را نپذیرد و به فدراسیون فوتبال کشورمان رای منفی بدهد. فایل.

استقلالی‌ها بر این باورند که این سردرگمی و دردسر ناشی از انعقاد طرف قرارداد با آنهاست. زیرا این صرافی ها مدارک خود را برای واریز پول ارائه کردند اما باشگاه سانتا کلارا بارها به عدم دریافت پول اشاره کرد.

بر این اساس استقلالی ها بر این باورند که اخطار نامه باشگاه پرتغالی امری عادی و یک بحث عادی در روند قرارداد تلقی می شود و این گونه نامه ها را بیشتر می فرستند تا اگر بعداً اقدامی از سوی باشگاه ایرانی انجام نشد، اقدامی انجام دهند. این نامه را باید به فیفا بفرستند اما اگر قسط دوم به موقع پرداخت شود این مکاتبات بی اثر می شود و دیگر اهمیتی ندارد. البته باشگاه استقلال نیز می تواند از فیش های ارائه شده توسط صرافی ها به عنوان سند استفاده کند و اقدامات بعدی سانتاکلار را تا حدودی بی اثر کند.

در همین زمینه یکی از معاونان باشگاه استقلال درباره اینکه چه تضمینی وجود دارد که اگر پرونده محبی بیخ کشف شود و سانتاکلارا با فیفا وارد عمل شود، استقلال را تهدید نمی کند، گفت: در کل مشکلی پیش نمی آید. چون فیفا نیز پذیرفته است که ما در انتقال پول به دلیل تحریم ها مشکل داریم، نمی توانیم معجزه کنیم. «قبلاً از طرف فدراسیون جهانی فوتبال در این زمینه مشکلاتی وجود داشت، اما فیفا انعطاف پذیرتر شده و مشکلی وجود نخواهد داشت. “

باشگاه سانتا کلارا تنها 90 هزار یورو از پول انتقالی از استقلال را در قسط اول تایید کرده و هنوز دریافت قسط دوم انتقال قرضی محبی به استقلال را تایید نکرده است و به همین دلیل این پرونده بسته نشده است. در حال حاضر و ابهامات قابل توجهی در مورد آن وجود دارد.