واکنش باشگاه سپاهان به حاشیه سازی مرد پرحاشیه


سرویس خبر شماره: 2018743
14 مه 1403 در 00:06
3.7 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

چرا به فحاشی هواداران تیم رقیب رسیدگی نمی شود؟

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار مطلبی 5 ماده ای به شایعات پیرامون مردی که جنجال بزرگی را در فضای فوتبالدوستان ایرانی ایجاد کرد، واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه سپاهان به حاشیه سازی مرد پرحاشیه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اظهارات توهین آمیز این فرد در جایگاه هواداران سپاهان بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و در نهایت منجر به عذرخواهی وی شد.
صادق میرصالحیان با انتشار مطلبی توضیحات مهمی در مورد وضعیت چرخش فضای مجازی به باشگاه سپاهان پس از پخش فیلم دوم و عذرخواهی این مرد ارائه کرد. میرصالحیان می گوید اصفهانی نیست و البته گلایه دارد که چرا فضای جامعه هواداران فوتبال و رسانه ها با فیلم های توهین آمیز دیگر برخورد نمی کند.

توضیحات مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به شرح زیر است:

1- این شخص رهبر باشگاه نیست. اصفهانی هم نیست.
2- این فرد دستگیر نشده است اما خود باشگاه سپاهان قطعا با این رفتار برخورد می کند. چیزی که هرگز در هیچ باشگاه دیگری ندیده ایم و نخواهیم دید.
3- این رفتار و هر گونه رفتار مشابه از هر فرد، فارغ از رنگ، قطعاً مذموم است.
4- فیلم های متعددی از هواداران زن و مرد تیم میزبان به سمت سپاهان و بازیکنانش منتشر شده است که رسانه های رنگی منتشر نمی کنند. اما سپاهان قطعا دنبال خواهد کرد.
5- به نظر می رسد حسادت افراد خاص فقط در موارد خاصی خود را نشان می دهد. البته مشکل شما حسادت نیست، بالاخره زمان های حساسی است…

مجله اخبار فوتبال داخلی