واکنش باشگاه فولاد به حضور نکونام در تیم ملی/ خوش می گذرد؟

این سوال همانطور که انتظار می رفت واکنش باشگاه فولاد خوزستان را در پی داشت. برای پیگیری این موضوع با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد تماس گرفتیم که وی این ادعا را تکذیب کرد.

گرشاسبی در پاسخ به این خبر که این خبر ادعای احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال است، خاطرنشان کرد: تا آن زمان خبر را تکذیب می کنم مگر اینکه نکونام خودش حرفی بزند تا ببینیم چه کرده است وگرنه آخرین مشاجره او با من بود. که به تیم ملی نخواهم رفت.

آیا ممکن است مدیران فدراسیون فوتبال با مدیران بالادستی و فولاد برای جذب نکونام رایزنی کرده باشند؟» گرشاسبی در پاسخ به این سوال: نمی دانم، گفتند کی روش نکونام می خواهد ما هم پاسخ دادیم که نکونام نیاز داریم. و برای باشگاه برنامه ریزی شده است این بحث در اینجا ساکت بوده است.

گرشاسبی در این خصوص گفت: متأسفانه درباره باشگاه فولاد و سرمربی آن هم شایعه سازی می کنند. گفته می شد با حفظ سرمربیگری در فولاد نکونام سرمربی تیم ملی می شود. این یک دروغ محض است. چنین چیزی وجود ندارد و تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: صحبت ها از زبان افراد مختلف می آید و فقط شایعه است. ما به عنوان باشگاه فولاد خوزستان موافق جدایی نکونام نیستیم.

گرشاسبی آخرین تماس فدراسیون با او برای نکونام کی بود؟ گفت: هفته گذشته صحبت کردیم و اختلاف نظر داشتیم. نکونام در آخرین صحبتی که با هم داشتیم اعلام کرد که به تیم ملی نمی رود.

آیا ممکن است فدراسیون فوتبال با نکونام موافق باشد و شما در جریان آن نباشید؟ مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به این سوال گفت: نمی دانم. شک دارم. نکونام گفت من نمیرم. گفت برنامه هایم را در فولاد ادامه می دهم. اینکه می نویسند حضور نکونام در تیم ملی قطعی شده صحت ندارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان درباره اینکه اگر توافق فدراسیون فوتبال با نکونام حضور همزمان او در تیم ملی و فولاد باشد، آیا باشگاه موافقت می کند؟ وی تصریح کرد: به هیچ عنوان قبول نداریم. آیا فولاد ضد زنگ سرگرم کننده است؟ نمیتونه نکونام خودش اینو قبول نداره. یک سرمربی کمتر از 24 ساعت در روز کار می کند. باید 50-60 روز به مسابقات بروند. تحت هیچ شرایطی منطقی نیست



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی در توضیح بیشتر این ماجرا افزود: قبلاً به دنبال حضور نکونام در تیم ملی بودند اما ما گفتیم مخالف هستیم. خود فولاد باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. ما خیلی هزینه کرده ایم و برنامه ریزی کرده ایم. الان هم تحت هیچ شرایطی قبول نداریم سرمربی خود را از دست بدهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد: از سوی دیگر خبرهایی مبنی بر پیوستن نکونام به تیم ملی با حفظ سمت در فولاد به گوش می رسد. روح ما هم نمی داند.

ظهر جمعه نقل قولی منتسب به احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال مبنی بر پایان حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی ایران و حضور وی در فولاد خوزستان منتشر شد. باشگاه و کادر فنی کارلوس کی روش همزمان.