واکنش باشگاه پرسپولیس به اعتصاب بازیکنان این تیم

با توجه به این توضیحات باشگاه هیچ معوقه پرداختی مربوط به فصل گذشته فوتبالی نداشت اما با به وجود آمدن شرایط فعلی به دنبال این بود که به نفع اعضای تیم عمل کند. از سوی دیگر همانطور که همه می دانند پرسپولیس از زمستان سال گذشته به یک شرکت فرابورسی تبدیل شده است و باید پاسخگوی نهادها و سهامداران ذیربط در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه مالی باشد. بر این اساس پرداخت ها به تیم که عمده بار مالی و هزینه های باشگاه را شامل می شود نیز باید بر اساس معیارهای خاصی انجام شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: در روزهای اخیر اخبار و اتفاقاتی با تیتر پنج درصد از اعضای تیم از فصل گذشته منتشر شده است. این در حالی است که طبق جریمه پنج درصدی که سال گذشته توسط هیئت مدیره تصویب شد، هیچ درخواستی از بازیکنان برای خودداری از تمرین وجود نداشت.

این پنالتی پس از باخت مقابل تیم آلومینیوم اراک و کنار رفتن آنها از رقابت های جام حذفی اعمال شد، اما با توجه به نتایج این فصل و قرار گرفتن در صدر جدول مسابقات، باشگاه مجبور به لغو این پنالتی شد. . رضا درویش مدیرعامل باشگاه پیگیر این موضوع بود. این در حالی است که باشگاه 30 درصد از قراردادهای فصل جاری و تمام پاداش های مربوطه را برای اطمینان از آرامش خاطر اعضای تیم پرداخت کرده است.