واکنش بالوتلی به حذف ایتالیا: می توانستم گل بزنم!

ماریو بالوتلی ستاره سابق تیم ملی ایتالیا به ناکامی این تیم در راهیابی به جام جهانی واکنش نشان داد.


سرویس خبر شماره: 1817419 |
11 تیر 1401 12:09 |
442 امتیاز خبر|

0نظرات

مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا با اشاره به توانایی خود در زمین اضافه کرد: این بازی را دیدم و موقعیت هایی برای ایتالیا به وجود آمد. من خیلی خوب جلوی دروازه گل می زنم. من نمی گویم اگر در بازی بودم می توانستیم بازی را ببریم، اما موقعیت هایی وجود داشت که می توانستم گل بزنم.
این بازیکن گفت: من با او صحبتی نکرده ام اما رابطه بسیار خوبی با او دارم و خوشحالم که او در ایتالیا می ماند به خصوص که در این مدت تیم ملی را برد. کشورهای اروپا طبیعی است که مردم ناراحت یا ناامید شوند. من هم از نبودن در قطر ناراحت بودم، اما نباید فراموش کنیم که او ما را در حالی قهرمان اروپا کرد که هیچکس انتظارش را نداشت.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایتالیا با قبول شکست مقابل مقدونیه شمالی در مرحله پلی آف جام جهانی 2022، از جواز حضور در این رقابت ها بازماند تا برای دومین بار در جام جهانی شرکت نکند. . دوره متوالی
ایتالیا در جریان بازی شوت های زیادی به سمت دروازه شمال مقدونیه زد اما نتوانست از موقعیت هایی که ایجاد کرده بود استفاده کند و در پایان در جمع مسافران قطری قرار نگرفت.
بالوتلی که در حال حاضر برای آدانا دمیراسپور در سوپرلیگ ترکیه بازی می کند، در پاسخ به سوالی درباره خروج ایتالیا از پلی آف به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: “من هر بار که بازی می کنیم اینجا نیستم.” گفتن این موضوع در حال حاضر آسان است، اما هیچ کس قبل از بازی به من فکر نمی کرد.