واکنش بهترین گلزن پرسپولیس به حضور در جام جهانی; امیدم را از دست نداده ام / با قدرت برای قهرمانی پیش می رویم

بله، مثل همه بازیکنان امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم. هر چه خدا بخواهد می شود و تمام تلاشم را می کنم تا به تیم ملی برسم. امیدوارم هر اتفاقی بیفتد به نفع تیم ملی کشورمان باشد و تیم ملی در جام جهانی موفق شود و مردم را خوشحال کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

یکی از بهترین بازیکنان این فصل پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر، مدافع راست این تیم است. دانیال که پس از چندین فصل ارتباط با پرسپولیس، بالاخره تابستان امسال به تیم محبوبش پیوست، در تمام بازی های پرسپولیس در این فصل به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته و انصافا عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است. اسماعیلی فر با وجود عملکرد خوب و ارسال 4 پاس گل برای هم تیمی هایش در این فصل، جایی در لیست تیم ملی ندارد و کیروش بازیکنانی مانند رامین رضاییان و صادق محرمی را به او ترجیح می دهد. حتی در مینی کمپ های برگزار شده بعد از بازی های لیگ برتر هم خبری از دانیال نیست و این بازیکن با کیفیت فعلا پشت خط تیم ملی است. اسماعیلی فر با اینکه از سوی کیروش به تیم ملی دعوت نمی شود اما امیدوار است و می گوید هر چه خدا بخواهد می شود. با دانیال گل برتری پرسپولیس مقابل ملوان گفت وگویی داشتیم که در ادامه می خوانید.

راستش بازی بسیار سختی بود و ملوان کار بزرگی انجام داد. ملوان تیم بزرگی است و به نظر من این تیم در انتهای جدول نیست. در مجموع بازی پر تنش و سختی بود اما توانستیم از موقعیت های خود به نحو احسن استفاده کنیم و 3 امتیاز مهم را کسب کنیم. خدا را شکر این بازی مهم و سخت را بردیم و این پیروزی را به هوادارانمان تقدیم می کنم.

آینده پرسپولیس را در ادامه فصل چگونه می بینید؟

بازی مقابل ملوان چطور بود؟

به نظر من علی صفایی خیلی خوب سوت زد و مشکل خاصی نداشت. به نظر من آن صحنه هم پنالتی نبود. در مجموع تیم داوری کار بزرگی کردند و من می گویم خسته نباشید و خدا رحمتشان کند.

همچنین در مورد پاس لوکادیا خود صحبت کنید.

من کار خاصی نکردم و فقط وظیفه ام را انجام دادم. موقعیت لوکادیا عالی بود و من او را خوب دیدم و از کنارش گذشتم. خدا را شکر تیم به گل رسید و ما 3 امتیاز گرفتیم. مهم نیست چه کسی گل می زند و چه کسی پاس گل می دهد. هدف مشترک ما موفقیت پرسپولیس است و به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

در پایان مسابقه جنجال های زیادی به وجود آمد و بازی به کناری کشیده شد. به نظر شما دلیل این اتفاقات چه بود؟

واکنش بهترین گلزن پرسپولیس به حضور در جام جهانی;  امیدم را از دست نداده ام / با قدرت برای قهرمانی پیش می رویم

تو این فصل عملکرد خوبی داشتی اما به تیم ملی دعوت نشدی. آیا هنوز به حضور در جام جهانی امیدوار هستید؟

ملوانان انتقادات زیادی به عملکرد داور داشتند و احساس می کردند که صفایی پنالتی را به سود آنها نگرفته است. نظر شما در مورد داور چیست؟

خب هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و الان نمی توانیم در مورد چیزی صحبت کنیم. هدف ما قهرمانی است و بازی به بازی برای رسیدن به هدفمان تلاش می کنیم و می جنگیم. یک بازی تا تعطیلات باقی مانده و باید تمام تمرکزمان را روی بازی با مس کرمان بگذاریم و در این بازی نتیجه خوبی بگیریم. هیچ بازی آسانی در لیگ وجود ندارد و همه تیم ها خوب هستند، به همین دلیل باید همه چیز را بدهیم تا قبل از جام جهانی بهترین نتیجه را بگیریم.

حاشیه ها و جنجال ها طرف ما نبود و کار خودمان را انجام می دادیم. نمی دانم چرا یکدفعه حال و هوا عوض شد اما به هر حال تمام شد و مهم ترین چیز کسب 3 امتیاز بود که با تلاش بچه ها و فنی کادرفنی کسب کردیم.