واکنش به طعنه گریالیش: آلمیرون پاسخ داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، طی چند ماه گذشته اظهارات کنایه آمیز جک گریلیش در مورد میگل آلمیرون بازیکن نیوکاسل در جشن قهرمانی منچسترسیتی بارها کنار گذاشته شده است و به نظر می رسد که هواداران فوتبال انگلیسی، به ویژه هواداران نیوکاسل، طعنه های گریلیش را به خاطر دارند.

میگل آلمیرون ستاره پاراگوئه ای نیوکاسل برای اولین بار به متلک های جک گریلیش واکنش نشان داد.

واکنش به طعنه گریالیش: آلمیرون پاسخ داد

اگرچه آلمیرون در تلاش است تا تاثیر طعنه های گریلیش را کم رنگ کند، کالوم ویلسون، هم تیمی اش در نیوکاسل، اخیراً گفته است که میگل انگیزه طعنه های ستاره سیتی برای ساکت کردن او بوده است. ویلسون گفت: “میگل، چون او فردی بسیار شاد و سرزنده است، در مقابل همه می گوید که هیچ تاثیری نداشته است، اما می دانم که صحبت های جک به او انگیزه زیادی داد. خوب است که میگل در این مورد به من چیزی نگفت. می دانم چقدر می خواهد در زمین به او پاسخ دهد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

در ماه مه، زمانی که منچسترسیتی فصل گذشته قهرمانی خود در لیگ برتر را قطعی کرد، در آخرین روز لیگ که سیتی استون ویلا را شکست داد، در پایان بازی جک گریلیش به دوربین گفت که هم تیمی اش ریاض محرز در سیتی همین کار را کرده است. . همانطور که میگل آلمیرون در این بازی انجام داد.

اما میگل آلمیرون ستاره تیم ملی پاراگوئه نیوکاسل از آن زمان و به خصوص در فصل جاری عملکرد درخشانی برای نیوکاسل خود داشته و تاکنون 8 گل برای تیمش به ثمر رسانده است. بعد از چند ماه، آلمیرون که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان ماه اکتبر لیگ برتر انتخاب شده بود، این فرصت را دید تا به گریلیش پاسخ دهد.

وقتی یکی از خبرنگاران اسکای اسپورت از آلمیرون پرسید که آیا تمسخرهای گریلیش انگیزه او را برای درخشش در این فصل فراهم کرده است، او پاسخ داد: “نه، ما بازیکنان نیوکاسل به عنوان یک تیم هم به خوبی آماده شده ایم و هم عملکرد درخشانی داریم و فکر می کنم صحبت های جک ربطی به این موضوع ندارد. اول از همه باید بگویم جک بازیکن بزرگی است و مثل همیشه برای او بهترین ها را آرزو می کنم اما این موفقیت مرهون تلاش و تلاش و تلاش ماست.


سرویس خبر شماره: 1853039
20 نوامبر 1401 ساعت 20:25
23.3 هزار |

4نقطه نظر