واکنش بیرانوند پس از شکستن رکورد/کلین شیت برای من مهم است اما…

بیرانوند با وجود دریافت آن گل، عملکرد خوبی در ترکیب پرسپولیس داشت و عملکرد قوی او یکی از دلایل پیشروی شاگردان یحیی گل محمدی در پایان هفته پنجم بود. پس از شکسته شدن رکورد بیرانوند در این فصل، با علیرضا تماس گرفتیم تا موضوع را به او بگوییم.

در بازی با هواداران با 3 گل پیش بودیم و طبیعی است که بعد از زدن 3 گل تیمی از نظر تمرکز کمی ضرر کند و انگیزه کم شود. در هر صورت، فوتبال است و این اتفاقات می افتد. با این حال باز هم می گویم که کسب 3 امتیاز مهم بود و از این بابت بسیار خوشحالم.

دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی درباره نظر کارشناسان داوری مبنی بر اشتباه بودن پنالتی هوادار نیز گفت: نظر کارشناسان را هم دیده ام اما حالا این مسابقه تمام شده و چیزی تغییر نمی کند. من نباید تمرکزم را هدر دهم و با این مسائل کنار بیایم. در حال حاضر فقط به بازی با نفت مسجد سلیمان فکر می کنم و تمرکزم روی این بازی است.

بیرانوند انگیزه های زیادی برای بازگشت به روزهای خوبش در پرسپولیس دارد و زیر نظر ننکا، مربی دروازه بان های برزیلی پرسپولیس، خود را برای درخشش در ترکیب تیمش آماده می کند تا سرمربی تیم ملی را مجبور به فکر کردن به هیچ چیز کند. گزینه ای غیر از او برای گل تیمش در جام جهانی.

مشکلی که در بازی بیرانوند کاملا مشخص است و انگیزه بالای او تا اینجای کار هم به خودش و هم به پرسپولیس کمک کرده است. هواداران سرخپوشی که فصل گذشته دغدغه های زیادی در دروازه داشتند، با بازگشت بیرانوند خیالشان راحت خواهد شد و دیگر نگران این موضوع نخواهند بود.

کم نیستند کسانی که معتقدند بهترین خرید تابستانی در پرسپولیس علیرضا بیرانوند است. علیرضا پس از 2 سال حضور در فوتبال اروپا به پرسپولیس بازگشت و همچنان یکی از بهترین های تیمش بود. بیرو پس از نیمکت نشینی در اروپا به پرسپولیس بازگشت تا فرم سابق خود را در فوتبال ایران بازیابد و در جام جهانی دروازه بان تیم ملی شود.

بیرو امسال نیز رقابت بسیار جذابی را برای رکورد کلین شیت با رقبای خود در لیگ برتر برگزار می کند و قصد دارد رکورددار کلین شیت لیگ برتر شود و از رکورد سید حسین حسینی در لیگ برتر پیشی بگیرد. فصل، رقابتی دیدنی که برنده آن تاثیر زیادی در سرنوشت لیگ برتر نیز خواهد داشت.

بیرانوند در این خصوص به خبرروزشی گفت: ابتدا باید بگویم که بسیار خوشحالم که سومین برد متوالی خود را به دست آوردیم و توانستیم در صدر جدول رده بندی باقی بمانیم. امیدوارم بتوانیم همین روند را با تلاش زیاد ادامه دهیم و در پایان فصل هواداران را خوشحال کنیم.

در شرایطی که پرسپولیس در پایان هفته چهارم تنها تیم بدون گل لیگ بود، بیرانوند امیدوار بود بتواند در بازی هواداران دروازه تیمش را بسته نگه دارد. او تا دقیقه 80 موفق به این کار شد که داریوش شجاعیان از روی نقطه پنالتی دروازه خود را باز کرد تا اتفاق قهرمانی هجدهم برای پرسپولیس و بیرانوند تکرار شود.

علیرضا در پایان درباره شرایط پرسپولیس در ادامه فصل و شانس این تیم برای قهرمانی گفت: خدا را شکر الان در صدر هستیم و شرایط خوبی داریم. بازی های زیادی باقی مانده است و برای کسب عنوان قهرمانی باید روند خوب خود را تا پایان فصل ادامه دهیم. هدف ما کسب عنوان قهرمانی است و برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

علی بیرو در آن فصل در چهار بازی ابتدایی تیمش مقابل پدیده، فولاد، استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان گلی نخورد. میلاد جهانی در پایان هفته پنجم و مقابل صنعت نفت موفق شد دروازه بیرانوند را در ورزشگاه تختی آبادان باز کند.

بیرانوند در خصوص رکورد گل نزدن در بازی مقابل هواداران نیز گفت: تمرکزم را برای این مشکلات از دست نمی دهم. کلین شیت برای یک دروازه بان مهم است و طبیعتا همه دروازه بان ها می خواهند در هر بازی یک دروازه بان بسته نگه دارند. من هم همین احساس را دارم، اما قطعا موفقیت تیمم از هر چیز دیگری برایم مهمتر است. این را با قاطعیت می گویم که فقط قهرمانی پرسپولیس برایم مهم است و تمام تلاشم را می کنم تا با بچه های دیگر به آن برسم.