واکنش تاج به خداداد: اوضاع را پیچیده نکن


سرویس خبر شماره: 2052808
15 جولای 1403 در 11:42 ق.ظ |
7K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در یک برنامه تلویزیونی به اظهارات خداداد عزیزی واکنش نشان داد.

واکنش تاج به خداداد: اوضاع را پیچیده نکن

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تاج در گفتگو با خبرنگاران در خصوص انتقادات خداداد عزیز از تیم ملی اظهار داشت: از نظر رقبای خود مانند قطر، امارات، قرقیزستان و … شبیه به سایر رقبای خود نیستیم. قدرت مالی. ما پول کمتری داریم، اما قدرت بیشتری داریم. ما ایرانی هستیم و بهترینیم. اگر شرایط مالی اینگونه باشد و کارشناسان تلویزیون ما را همراهی نکنند، شرایط خیلی سخت تر می شود.

او ادامه داد: همه این افراد مدتی برای کشور زحمت کشیده اند و الان هم می دانم که آقای قلانوی با چه مشکلاتی به طور جدی تیم ملی را هدایت می کند. اگر مسابقات قهرمانی را دیر برگزار کنیم، استانداردهای AFC را رعایت نمی کنیم و دچار مشکل می شویم. کنفدراسیون فوتبال آسیا ما را بسیار جدی می گیرد و اگر تا به حال سکوت کرده است، دور از ذهن است. وقتی ورزشگاه بلیت الکترونیکی ندارد و نور ورزشگاه مناسب نیست، کنفدراسیون فوتبال آسیا درک می کند، اما ملاحظات و احترام دارد، اما از ما انتظار دارد.

1982445

تاج همچنین گفت: ما باید مشکل را حل کنیم. آقای قلانوی می گوید حداقل 3-4 هفته بازی برگزار شود تا بتوانم از بین آنها یک تیم ملی را برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی انتخاب کنم. با وجود همه این محدودیت ها و مشکلات، اگر همه تلاش هایمان را متحد کنیم و همه ثروتمان را جمع کنیم، همیشه از نظر مادی از رقبای خود عقب خواهیم بود. ما باید سعی کنیم این کارها را انجام ندهیم.

در نهایت رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا بحث پرداخت حق پخش را ندارد؟ همچنین شامل بحثی است که بعداً به تفصیل در مورد آن صحبت خواهم کرد. وضعیت حقوق به خوبی پیش می رود.

مجله اخبار فوتبال داخلی