واکنش تارتار به شایعات سایبری (عکس)

تارتار در این پیام نوروزی همچنین ابراز امیدواری کرد که تیم ملی بتواند در بازی با کره و لبنان موفق باشد و همچنین در پایان نوشت ذهنش آماده شروع همکاری با ذوب آهن است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ذوب آهن در 4 هفته اخیر موفق شد با کسب 4 برد، پنجمین تیم برتر نیم فصل دوم شود و همچنین با تفاضل گل کمتر از رسیدن به نیمه بالای جدول بازماند.

او در این پست نوشت: سال گذشته برای همه ما پر از روزهای تلخ و شیرین بود. در دو کلمه افتخار خدمت به تیم محبوب پیکان و تیم بزرگ و پرافتخار ذوب آهن را داشتم و خوشحالم که در هر دو تیم با مدیران متعهد، کادری خوش برخورد، بازیکنان پرتلاش و همراهان دلسوز کار کردم و خوشحالم که در ابتدای سال 1400 با آنها توانستیم نتایج درخشانی را در پیکان کسب کنیم و حالا در پایان سال در ذوب آهن لبخند رضایت را تقدیم تیم ها کردیم. طرفداران.”


سرویس خبر شماره: 1816325 |
01 فروردين 1401 ساعت 20:14 |
23,097 |

5نظرات

برای ادامه موفقیت های ذوب آهن آماده می شویم.

ذوب آهن در این فصل مقابل سپاهان شکست نخورده است و توانست دربی را با پیروزی پشت سر بگذارد. جالب اینجاست که ذوبی ها در چند بازی متوالی موفق به پیروزی نشدند اما در هفته های اخیر چهار برد مقابل فولاد، شهرخودرو، مس رفسنجان و آلومینیوم به دست آوردند که بزرگ ترین برد فصل نیز بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهدی تارتار در پستی اینستاگرامی نوشت که تا پایان فصل به تیمش متعهد است.

سرمربی این تیم مهدی تارتار اما پس از شهرآورد پایتخت و استعفای یحیی گل محمدی با شایعات زیادی در فضای مجازی مواجه شد و حالا همزمان پست هایی در اینستاگرام منتشر کرد.

وی بدون اشاره به شایعات مجازی مبنی بر تعهد خود به ذوب آهن نوشت: در سال جدید به تلاش خود برای تداوم موفقیت ذوب آهن ادامه خواهیم داد. ما خود را در قبال هواداران پرتلاش ذوب آهن و کارکنان کارخانه مسئول و متعهد می دانیم که در طول فصل در تمرینات پیگیرتر و در بازی سخت تر خواهیم بود تا به حمایت آنها پاسخ دهیم.