واکنش توخل به استعفای آبراموویچ و اشتباه کاپا / من مسئول باخت هستم

من مقصر هستم اما هنوز نمی توانم بگویم شاید بهتر بود در دروازه بمانم زیرا در حال حاضر تصمیم می گیرم و حالا که نتیجه مشخص است، نمی توانم بگویم که تصمیمم اشتباه بوده است. پنالتی‌ها همین است. گاهی برنده می‌شوی و گاهی می‌بازی. گاهی اوقات یک اشتباه سخت مرتکب می‌شوی. “با این حال، پشیمان نیستم، اما اگر این وسط مسئولیت را به عهده بگیرد، این من هستم.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اخبار فوتبال خارجی –

از دست دادن پنالتی یازدهم چلسی توسط دروازه بان کپا آریسابالاگا که تنها در دقیقه 120 یک پنالتی زد و هیچ پنالتی حریف را مهار نکرد، باعث شکست این تیم شد. توخل گفت: برای او متاسفم. او مقصر نیست. تصمیم من این بود که کاپا برای ضربات پنالتی بازی کند زیرا او هر روز با بازیکنان تمرین می کند. بازیکنان همچنین می دانند که او چقدر در کنترل ضربات پنالتی خوب است. او بیشتر از مندی (دروازه بان چلسی) برای تمرین در ضربات پنالتی وقت می گذارد. او نتوانست پنالتی بزند اما مقصر نیست.»

توماس توخل، سرمربی چلسی گفت: “فکر نمی کنم این اتفاق برای او و تیم بیفتد.” در واقع، این برداشت من است. برای مدیریت تیم با مارینا (مدیر ورزشی) و پتر چک (دستیار ورزشی) از باشگاه در تماس هستم و پس از آن تمام تلاشم را می کنم تا بتوانیم در مسابقات خود پیروز شویم. اخبار دیروز مسئولیت من را تغییر نمی دهد.