واکنش تکان دهنده به رسوایی فساد در فوتبال؛ شاید خیلی از کسانی که امروز ادعای حق دارند نقش داشتند!



محمدمهدی فروردین عضو شورای اسلامی شهر در مراسم تجلیل از برترین های فوتسال در جمع خبرنگاران گفت: ما نیز به این مراسم دعوت شده ایم و آمده ایم از زحمات جامعه فوتسال برای حضور در این مراسم تشکر کنیم. . مراسم و برای آینده ورزش کشور به ویژه فوتسال و فوتبال. بیایید به دردهای این جامعه گوش دهیم و اگر می توانیم کمک کنیم در خدمت آنها باشیم.

وی درباره آخرین وضعیت فساد در فوتبال گفت: برای من جالب است. ما فوتبالیست هستیم و قبل از اجرا مربی فوتبال بودیم، اما ممکن است آقایان از من سؤال بپرسند، مخصوصاً برنامه ای که امروز ادعا می کند می تواند سلامتی را بهبود بخشد، اما تا به حال هرگز از یک متخصص نپرسیده اند که بدانند چیست؟ آیا مشکلات در فوتبال وجود دارد؟ به هر حال ما کار خودمان را دنبال می کنیم، آن هم در فضای آلوده ای که ایجاد شده است. گاهی اوقات، شاید بسیاری از مردانی که امروز ادعا می کنند نقش بازی کرده اند، ادعا می کنند که حق با آنهاست. یقینا فارغ از اینکه چه کسانی از حوزه مدیریتی، فنی و رسانه ای هستند، ما وظیفه داریم شفاف باشیم و ماجرا را تا آخر دنبال کنیم. انشاالله دست های کثیف فوتبال برای مردم آشکار شود و تقابل مورد انتظار جامعه رقم بخورد.

این عضو شورای اسلامی شهر در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد بحث فساد در فوتبال رو به پیشرفت است به این معنا که عده ای خود را از زیر بار اتهاماتشان رها می کنند و عده محدودی مجازات می شوند، گفت: معتقدم که اگر ما می‌خواهیم این درمان اعتماد مردم را جلب کند، ما باید با بذرهای بزرگ مقابله کنیم. از منظر مجلس این اتفاق خواهد افتاد. مطمئناً باید از دانه درشت شروع کنید.

فروردین خاطرنشان کرد: مجلس جدید به تازگی تشکیل شده و اعضای کمیسیون هنوز انتخاب نشده اند. از آنجایی که ما نماینده مجلس هستیم، اختیار اظهار نظر را گرفتیم و دغدغه هم داریم و تلاش می کنیم که جلسات را به صورت قانونی در مجلس برگزار کنیم. ما موظف به پیگیری و ارائه مستندات این حادثه به کمیسیون اصل 90 هستیم که مرجع رسیدگی در مجلس، اصل 90 است و پس از اثبات پرونده، رسیدگی قضایی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: میثاقی و صداوسیما علیه فردوسی پور/مقاله ویژه فوتبال برتر مقابل مجری برنامه تصویری 90+



سرویس داخلی اخبار فوتبال