واکنش جالب مجتبی حسینی پس از شکستن رکورد شخصی!

حسینی درباره صدمین بازی خود روی نیمکت برای یک تیم لیگ برتری و اینکه نظرش در مورد این مشکل چیست، گفت: من از چنین مشکلی بی خبر بودم و برایم بی معنی بود! من دوست دارم با بازیکنان کار کنم و این برای من از هر چیز دیگری مهمتر است. ما عاشق آموزش فوتبال به بچه ها و کمک به جوانان کشورمان در هر لیگی هستیم. لیگ برتر خیلی بهتر است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1868228
13 فوریه 1401 @ 5:53 بعد از ظهر |
20 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

حس خاصی ندارم

وی درباره شرایط نیمه دوم بازی گفت: در این نیمه توانستیم با تغییر سیستم و توجیه بازیکنان، بازی را در دست بگیریم و نیمه دوم یک طرفه بود. دو سه فرصت خوب داشتیم، خسته نباشید به بچه ها می گویم. بازی های لیگ سخت است و بازیکن کم داریم. مصدومیت های زیادی داشتیم و امروز با وجود اینکه سه دروازه بان آوردیم باز هم لیست ما پر نشده بود. در آینده می توانیم با اعتماد به این کودکان به نتیجه لازم برسیم.

سرمربی پیکان فکر می کند می توانستند در نیمه اول نبرد با نفت مسجد سلیمان را ببازند.

واکنش جالب مجتبی حسینی پس از شکستن رکورد شخصی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجتبی حسینی در نشست خبری خود پس از تساوی تیم های فوتبال پیکان و نفت مسجد سلیمان گفت: تساوی نتیجه خوبی برای ما نبود و حتی می توانستیم بازی را باختیم. نیمه اول خوبی نداشتیم و حریف آماده بازی با قدرت و تهاجمی بود. نفت پس از دریافت توپ می خواست آن را به پشت خط دفاعی ما برگرداند و چند بار به دلیل بی توجهی بازیکنان ما به موقعیت رسید که خوشبختانه گل نشد.

سرمربی پیکان در مورد نتایج موج سینوسی خودروسازان طی هفته های گذشته گفت: شما پیکان را می گویید. نه روی استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد. نیروهای ما محدود هستند و مشکلات ما از دیدار با سپاهان شروع شد که چند بازیکن ما به شدت آسیب دیدند. ما در این چند هفته 6 یا 7 بازیکن خوب خود را نداشتیم اما با همکاری با این افراد می توانیم بازیکنان غایب خود را پر کنیم.