واکنش جدی دادستان کل کشور به حوادث مشهد

وی افزود: اگر شرایط خوب نبود و امکان حضور بانوان در ورزشگاه وجود نداشت، باید از ابتدا برنامه ریزی می کردند و عقل خود را به کار می گرفتند و بلیت نمی فروختند. این واقعا قابل قبول نیست که یک نفر بیاید و بلیط بفروشد و بعد مسدود شود.

دادستان کل کشور در پایان سخنان خود گفت: این موضوع از نظر من نشان دهنده ضعف مدیریتی است و من بابت سهمی که در قبال این بانوان بزرگوار دارم عذرخواهی و عذرخواهی می کنم، حتی اگر جزو وظایف ما نبوده باشد، بلکه روحیه روحیه باشد. از این اقدام به نظر من.” این اتفاق خوبی نبود و امیدواریم دیگر شاهد این مشکلات و کمبودها نباشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در گفت و گوی رادیویی در واکنش به حواشی تقابل ایران و لبنان با گلایه از تصمیمات مسئولان ذیربط گفت: گزارش را دریافت کردم اما واقعیت دارد. این است که مسئولان باید از قبل برنامه ریزی می کردند. اگر مکان مناسب برای خانم ها بود و هست و شرایط به گونه ای بود که بیایند و به خانم ها بلیط بفروشند، حتما باید ظرفیت و مکان مناسب را متناسب با بلیت فروشی برایشان پیش بینی و آماده کنند.

منتظری ادامه داد: من این موضوع را قابل قبول نمی دانم و آن را تایید نمی کنم و به هر حال نه تنها عذرخواهی کافی نیست، بلکه باید وجوه آنها برگردانده شود و عذرخواهی جدی صورت گیرد. اینکه فردی بیاید و بلیت بفروشد و رها نکند کاملا غیرقابل قبول است. ظرفیت ورزشگاه مشخص است و بخشی که برای خانم ها در نظر گرفته شده مشخص است و باید مدیریت می کردند.


سرویس خبر شماره: 1817328 |
10 فروردين 1401 ساعت 13:37 |
3,792 |

0نظرات

مسئولان باید عقل خود را به کار می گرفتند!

دادستان کل کشور در واکنش به اتفاقات ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.