واکنش جنجالی رئال اولتراس به توهین اتلتیکو


سرویس خبر شماره: 1867120
07 فوریه 1401 @ 23:14 |
11.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بنر نژادپرستانه و شعارهای توهین آمیز به سیمئونه

اولتراهای واقعی واکنشی بحث برانگیز به حلق آویز شدن عروسک وینیسیوس نشان دادند.

واکنش جنجالی رئال اولتراس به توهین اتلتیکو

با این حال فردای دربی عکس هایی منتشر شد که واکنش اولتراهای رئال را نشان می داد. این تصویر یک بنر فاشیستی را نشان می‌داد که به اتلتیکو توهین می‌کرد.

1795631

این اتفاق باعث شد هر دو باشگاه بیانیه هایی در محکومیت او صادر کنند و هواداران رئال مادرید نیز حمایت خود را از وینیسیوس که معمولاً در ورزشگاه ها هدف توهین های نژادپرستانه قرار می گیرد، اعلام کردند.

در جریان بازی، هواداران رئال مادرید نیز برای شرمساری سرمربی تیم رقیب شعار “اوله اوله، سیمئونه احمق…” سر دادند (البته این مودبانه ترین ترجمه ممکن برای سیمئونه است). برای سیمئونه کری هم با شعار ال چولو بمون خوندند… معنی این شعار پرکاربرد طرفداران اسپانیایی اینه که بمون و به بازیمون ادامه بده!

1795630



مجله اخبار فوتبال خارجی

تنش هواداران قبل از بازی شروع شده بود. جایی که گروهی از هواداران اتلتیکو مادرید عروسکی را با پیراهن وینیسیوس جونیور از روی پل آویزان کردند. در کنار این عروسک کتیبه ای نیز وجود داشت که روی آن نوشته شده بود: مادرید از رئال متنفر است!

1795629

به گزارش “ورش سه”، با وجود نگاه منفی گسترده به جامعه و تلاش برای ریشه کن کردن این نوع رفتارها از سوی باشگاه ها، نژادپرستی همچنان در دنیای فوتبال وجود دارد، مانند عصر پنجشنبه در بازی رئال مادرید. اتلتیکو مادرید. در کوپا دل ری این واضح بود.

هواداران اتلتیکو در واکنش به انتشار این تصاویر خشم خود را اعلام کردند و خواستار پاسخ این دو باشگاه شدند. با این حال چند هوادار رئال مدعی شدند که اولتراهای مورد بحث از ورود به سانتیاگو برنابئو منع شده اند و نمایش آنها در خارج از ورزشگاه برگزار شده است.