واکنش جهانبخش به گل خوبش در لیگ هلند/ قرار نیست ولخرجی کنیم

جهانبخش در ادامه خاطرنشان کرد: بازی در ورزشگاه دیکویپ مقابل هواداران نیز باشکوه بود. آنها به ما کمک کردند پس از دریافت گل اول بازی، به بازی برگردیم. حالا باید سعی کنم خودم را بهتر کنم. ما در این بازی کار بزرگی انجام دادیم و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

بازیکن ایرانی فاینورد درباره بازی بعدی این تیم که برابر تیم سابقش خواهد بود نیز گفت: روزهای خوبی را در آلکمار سپری کردم و هنوز با چند نفر از این باشگاه در ارتباط هستم، دیدن دوستان قدیمی همیشه خوب است. اما در AZ Alkmaar ما باید کار خود را انجام دهیم.این بازی برای برخی افراد سخت است اما قرار نیست کارهای دیوانه کننده انجام دهیم.ما باید به مسیری که رفته ایم ادامه دهیم.

فاینورد در حال حاضر با 51 امتیاز در رده سوم لیگ اردیویسه هلند قرار دارد و آژاکس با 57 امتیاز و آیندهوون با 52 امتیاز بالاتر است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

بال هجومی فاینورد ادامه داد: به عنوان یک نیروی تهاجمی باید جرات ریسک کردن را داشته باشید، اگرچه ریسک همیشه کارساز نیست، اما این هم بخشی از فوتبال است، اگر اولین حرکت خطرناک شما جواب نداد، به سراغ حرکت دوم بروید.

وی افزود: گلی که به ثمر رساندم گل بدی نبود، در نیمه اول چندین بار تلاش کردم دروازه حریف را باز کنم اما نتوانستم و خوشبختانه با شروع نیمه دوم تلاشم برای گلزنی بود. پاسخ داد که گل خوبی بود و شاید بهترین گلی که تا به حال در دوران حرفه ای ام به ثمر رسانده ام. توسط لوئیس سینسترا (مهاجم کلمبیایی فاینورد) نیز باشکوه بود و می توانست شبیه گل ماه یا سال باشد.

علیرضا جهانبخش که شب گذشته (یکشنبه) مقابل کمپبور در هفته بیست و ششم اردویژه هلند در دقیقه 49 با شوت شورشی دقیقه 49 گل سوم تیمش را به ثمر رساند، پس از آن بازی در مصاحبه ای در شبکه تلویزیونی “فیلم گلم را چندین بار دیدم”. این بازیکن هلندی در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند به ESPN گفت. به نظرم بازی خوبی بود و بعد از باخت 1-0 در نتیجه سعی کردیم موقعیت های بیشتری روی دروازه کامبور ایجاد کنیم و بعد از زدن گل تساوی بهتر و بهتر شدیم.