واکنش داور دربی پس از حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس

او از شایعه حضور پسرش در جشن قهرمانی گفت. «آن شخص اصلاً پسر من نبود و نمی‌دانم چرا عده‌ای نادان چنین اتهامی می‌زنند، باز هم می‌گویم که این پسر بچه من نبود.


سرویس خبر شماره: 1941622
12 ژوئن 1402 در 10:26 ب.ظ
4.4K |

0نقطه نظر

من ساپینتو را اخراج نکردم، باور کنید

ظهیری در پاسخ به نارضایتی هواداران استقلال گفت: سعی کردم در این بازی داور خوبی باشم و فکر می کنم موفق شدم و اگر به خاطر اتفاقاتی که در آن رخ داد از طرفداران استقلال و باشگاه بزرگ استقبال نمی شد. در پایان بازی، من از آنها عذرخواهی می کنم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برخلاف اعلام صفحات هواداری که وی را محمدحسین ترابیان معرفی کرده بودند، داور مسابقه حسن ظهیری است. کمک داور معروف فوتبال ایران که به درجه الیت داوری دزفولی رسیده و حالا به طرز عجیبی مورد توجه قرار گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این فرد در کنار او بوده است، گفت: او اصلا در کنار من نبود و یکی از هواداران بود که از من خواست تا از او با پرسپولیسی ها عکس بگیرم و چون کسی در کنارش نبود، قبول کردم.

ظهیری مصاحبه تفصیلی در این خصوص را به آینده واگذار کرد و اعلام کرد به دلیل قوانین امکان مصاحبه وجود ندارد و فقط برای شفاف سازی به این موارد اشاره کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

همین مشکل با واکنش های زیادی همراه بود و هواداران استقلال این حضور را تعصب داور به پرسپولیس دانستند و آن را به صحنه اخراج ریکاردو ساپینتو ربط دادند و گفتند که این داور ابتدا با اخراج ساپینتو توجه استقلالی ها را مختل کرده و سپس در او. در جشن قهرمانی تیم محبوبش شرکت کرد!

حسن ظهیری در روزهای اخیر احتمالاً به دلیل تماس های متوالی هواداران، شماره تلفن خود را روی حالت هواپیما قرار داده بود تا از دسترس خارج شود، اما امشب تلاش خبرنگار ما برای گفتگو با او سرانجام نتیجه داد.

البته طبق قوانین فدراسیون فوتبال، ظهیری اجازه مصاحبه نداشت و فقط می خواست بخشی از صحبت هایش را منتشر کند. وی در این خصوص گفت: متاسفانه عملکرد خوب و بی نقص من در این بازی به دلیل اتفاقات پایانی بازی زیر سوال رفت و از این بابت بسیار ناراحت هستم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا نقشی در اخراج ساپینتو داشته است؟ وی گفت: من کمک داور دوم بازی بودم و کاملا از صحنه اخراج حذف شدم.

او در لحظات پایانی جشن قهرمانی پرسپولیس با لباس زرد داور به یکباره روی صحنه آمد و از پسری با پیراهن پرسپولیس در حالی که موبایل در دست داشت عکس گرفت.

حضور فردی با لباس داور در جشن قهرمانی پرسپولیس جلب توجه کرد.

واکنش داور دربی پس از حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس