واکنش ذوب آهن به قرارداد اسلامی با استقلال


سرویس خبر شماره: 2051891
10 جولای 1403 در 5:17 ب.ظ.
88.5K |

37نقطه نظر

نیکیسا: عکس با پیراهن ندیدیم!

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به شایعات پیرامون معامله استقلال و محمدحسین اسلامی واکنش نشان داد.

واکنش ذوب آهن به قرارداد اسلامی با استقلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از بازیکنانی که در روزهای اخیر درباره حضورش در استقلال صحبت های زیادی شده و حتی گفته می شود با سران این باشگاه به توافق نهایی رسیده است، محمدحسین اسلامی است.

این بازیکن 23 ساله که چهره ذوب آهن شد، قراردادش را با این باشگاه اصفهانی به پایان رسانده و می تواند آزادانه به هر تیمی بپیوندد. اما امروز شایعه معامله اسلامی با استقلال واکنش جالب نیما نکیسا، مدیرعامل ذوب آهن را در پی داشت.

نکیسا درباره مسائل مطرح شده در خصوص توافق اسلامی با استقلال به آنا گفت: اسلامی با ما قرارداد ندارد و می تواند به هر باشگاهی که بخواهد برود. او تصمیم نهایی خود را نگرفته و علاقه و تعصب زیادی نسبت به ریخته گری آهن دارد. ما هم خیلی دوستش داریم، چون از نظر اخلاقی، رفتاری و فنی مورد تایید ماست. انشاالله تصمیم می گیرد در ذوب آهن بماند.

مدیرعامل ذوب آهن افزود: من هم شنیدم که با استقلال توافق کرده اما هر بار که قراردادش را امضا کرد و به تمرین این تیم رفت، می توان گفت به استقلال می رفت. این موضوع هنوز فاش نشده و ما عکسی از این بازیکن با پیراهن استقلال ندیده ایم اما اگر این کار را بکند خوب است. انشاءالله اسلام آینده روشنی خواهد داشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی