واکنش رئال مادرید به مصاحبه عجیب امباپه

امباپه پس از بازی به خبرنگاران گفت: آینده حرفه ای او. اگر تصمیمی می گرفتم حتما اعلام می کردم. من هنوز انتخابم را انجام نداده ام و همه آن را می دانند. عناصر و تنظیمات جدیدی وجود دارد که من به آنها فکر می کنم. من نمی خواهم در این زمینه اشتباه کنم. من همیشه صریح بوده ام و چیزی برای پنهان کردن ندارم. می‌خواهم بهترین تصمیم ممکن را بگیرم، اما تصمیم‌گیری آسان نیست.»


سرویس خبر شماره: 1818029 |
15 فروردين 1401 ساعت 14:48 |
1900 امتیاز خبر|

0نظرات

در پیامی به آلچرینگیتو

یکی از مدیران رئال مادرید ساعتی پس از مصاحبه پرابهام با کیلیان امباپه به این موضوع واکنش نشان داد.

کیلیان امباپه که شب گذشته در پیروزی 5-1 پاری سن ژرمن مقابل لوریان در هفته سی ام لیگ قهرمانان فرانسه، دو گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد، پس از پایان این دیدار درباره دوران حرفه ای خود صحبت کرد. قرارداد فعلی ستاره فرانسوی با پاری سن ژرمن در پایان این فصل به پایان می رسد و شایعه شده که او به رئال مادرید خواهد پیوست.

پدررول ادامه داد که امباپه کار درستی انجام داده است. هدف او این بود که به مسئولان و هواداران باشگاه پیام بدهد که هنوز با رئال قرارداد نبسته است و به پاریس احترام می گذارد. هدف دیگر او حفظ هواداران تا پایان فصل بود. در واقع امباپه با رئال به توافق قطعی رسیده و در پایان فصل اعلام خواهد کرد که پیراهن کهکشانی ها را بر تن خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ساعتی پس از این مصاحبه، جوزپ پدرول، مجری برنامه معروف ال چیرینگیتو و منابع نزدیک به فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پیامکی از یکی از مدیران ارشد رئال دریافت کرد که تا حدودی باعث اطمینان هواداران مادرید شد. این منبع به پدرول نوشت که همه باید راحت باشند و باشگاه اهمیتی نمی دهد.