واکنش رجاییان به پیشنهاد تراکتورسازی برای حسینی


کد اطلاعات: 2051916
10 جولای 1403 ساعت 8:40 ب.ظ.
7.9 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

قرارداد دارد و می ماند؛

باشگاه آلومینیوم اراک تاکید کرد که سرمربی این تیم قرارداد دارد و قرار است در ایرالکو به کار خود ادامه دهد.

واکنش رجاییان به پیشنهاد تراکتورسازی برای حسینی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سید مجتبی حسینی که سابقه حضور در تیم های ذوب آهن، تراکتور، پیکان، مس کرمان و … را در کارنامه دارد، فصل گذشته عملکرد خوبی با آلومینیوم اراک داشت و باعث شد این تیم به رده هفتم لیگ برتر برسد. جدول و رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی و با توجه به اینکه یک فصل از قرارداد او باقی مانده، اراکی ها مخالف جدایی او هستند.

طی چند روز گذشته شایعات جدی مبنی بر علاقه باشگاه تراکتورسازی برای جذب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید این باشگاه به گوش می رسید و گفته می شد مذاکراتی با وی برای پیوستن به این تیم در حال انجام است اما باشگاه آلومینیوم اراک به شدت با این انتقال مخالفت کرد.

محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگار ما گفت: باشگاه بزرگ تراکتورسازی مجوز حرفه ای دارد و البته فعالیت باشگاه هایی که مجوز حرفه ای دارند در قالب فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران است و ما خارج از آن نمی توانیم کاری انجام دهیم. این مشکل.

2043970

او ادامه داد: قطعا باشگاه تراکتورسازی و سران فهیم این باشگاه این توانایی و علم را دارند که باشگاه ما با آقای حسینی قرارداد دو ساله دارد و مذاکره به هر شکلی با مربی که با باشگاه دیگری قرارداد دارد غیرقانونی و غیرقانونی است. به این نتیجه رسیدند که باشگاه تراکتورسازی قبل از نامه نگاری با سرمربی ما تماس گرفته و وسیله و دلیلی برای جلب نظر و جذب او به تراکتور از مراجع قانونی فدراسیون فوتبال، یعنی کمیته اخلاق و انضباطی داشته است. . پیگیری و شکایت خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت بند فسخ در قرارداد مجتبی حسینی وجود دارد و او شرایط جدایی خواهد داشت. طبق دستورالعمل کنترلی جدیدی که سازمان لیگ بر روی قرارداد مربیان و بازیکنان قرار داده است، هیچ بند فسخی قابل اجرا نیست و به مدیران باشگاه ها، مدیران برنامه ها و … که مایل به جذب بازیکنان آلومینیوم هستند، اکیداً توصیه می کنم که همه مربیان و بازیکنان تحت مدیریت باشگاه آلومینیوم هستند و هر تیمی که بخواهد بازیکن و مربی ما را جذب کند باید با ما مکاتبه کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی