واکنش رسانه های آمریکایی به اخراج اسکوچیچ

اخراج دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات از مدیریت تیم ملی ایران مورد توجه رسانه های خارجی نیز قرار گرفته است.


سرویس خبر شماره: 1833165
21 تیر 1401 ساعت 10:17 |
4.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

چهار ماه مانده به شروع جام جهانی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرد که صلاحیت اسکوچیچ برای ادامه حضور روی نیمکت تیم ملی قطعی نشده و وی از نیمکت نشینی کنار گذاشته شده است.
حالا Sports Illustrated با انتشار مطلبی به این خبر اشاره کرده که تیم ملی ایران که حریف تیم ملی آمریکا در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر است، چهار ماه مانده به آغاز جام جهانی 2022 قطر، سرمربی خود را برکنار کرده است. این مسابقات
آنها همچنین مدعی شدند ایران در جام جهانی 2022 گروه سختی را پیش رو دارد و سه رقیب تیم ملی جزو 23 تیم برتر رده بندی تیم های ملی فیفا هستند.
این رسانه آمریکایی همچنین خاطرنشان کرد که تیم ملی ایران با هدایت اسکوچیچ موفق شد در مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا هرچه بیشتر امتیاز کسب کند و تنها شکست آنها در دیدار مقابل کره جنوبی، تیم دیگر بود. به جام جهانی راه یافت. ، بود.
آنها همچنین از سابقه اسکوچیچ در لیگ ملی ایران و هفت سال تمرین او قبل از نیمکت نشینی تیم ملی به عنوان جانشین مارک ویلموتس نوشتند. اسکوچیچ از 18 دیداری که روی نیمکت ایران انجام داده در 15 بازی پیروز شده است و آخرین بازی او باخت 1-2 در دیداری دوستانه مقابل الجزایر بود.
این جام جهانی سومین حضور متوالی تیم ملی ایران در این رقابت هاست در حالی که در جام جهانی قبلی با چهار امتیاز در گروه خود سوم شده و از راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی بازماندند.



مجله اخبار فوتبال داخلی