واکنش رسانه های مادرید به بازگشت رئال مادرید (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1822768 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 10:26 |
2,603 ​​|

0نظرات

آاس; مادرید از دنیای دیگری آمده است – لوس بلانکوس یک بازگشت دیگر در وقت اضافه مقابل سیتی داشت تا شاهد یک شب جادویی دیگر در برنابئو باشد. رئال برای چهاردهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 28 می در پاریس به مصاف لیورپول خواهد رفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

می شد انتظار داشت که بعد از لحظات پایانی، رئال مادرید حال و هوای بسیار بهتری نسبت به منچسترسیتی داشته باشد و این به وضوح در وقت های اضافه دیده شد. شاگردان کارلو آنچلوتی در وقت های اضافه گل سوم کریم بنزما را به ثمر رساندند و سپس به راحتی بازی را کنترل کردند تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

قابل پیش بینی بود که پس از بازگشت بزرگ رئال مادرید مقابل منچسترسیتی و راهیابی این باشگاه به فینال لیگ قهرمانان اروپا، مجلات مادرید، مارکا و AAS صفحه اصلی خود را به بازی دیشب اختصاص دهند و همین اتفاق افتاد.

نام تجاری؛ فقط خدا می تواند توضیح دهد – در شب جادویی در سانتیاگو برنابئو، رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد بازگشت به لیگ قهرمانان برای رئال مادرید به یک عادت تبدیل شده است. شب گذشته رئال موفق شد یک کامبک بزرگ و تماشایی را در برابر منچسترسیتی رقم بزند، چیزی که کمتر کسی فکر می کرد ممکن است رخ دهد. بازی به دقیقه 90 رسیده بود و شاگردان کارلو آنچلوتی به دو گل نیاز داشتند. همین اتفاق افتاد و تعویض طلایی رودریگو ایتالیایی در دقایق 90 و 91 این آرزوی بزرگ را محقق کرد.

دو مجله مادریدی Marca و AS امروز صفحه اصلی خود را به صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا اختصاص دادند.