واکنش رسمی استقلال به شایعه اخراج فتح الله زاده

در این شایعات عنوان شده بود که اعضای هیئت مدیره باشگاه خواهان جدایی مدیرعامل هستند و حالا باشگاه استقلال نقل قول هایی از دو نفر از اعضای هیئت مدیره که جدایی فتح الله زاده را تکذیب کرده اند منتشر کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عملکرد مدیریت باشگاه استقلال در بازار نقل و انتقالات نتوانست رضایت هواداران را جلب کند و در شرایطی که علی فتح الله زاده از قول جذب 2 بازیکن بزرگ خارجی خبر داد که به یک هافبک تبدیل شد. چند روز بعد. اما استقلال همچنان تنها تیم لیگ برتری است که موفق به جذب بازیکن در بازار زمستانی نشده است.

حجت کریمی که امشب در گفتگو با “مجله اخبار فوتبال” از ماندن فتح الله زاده خبر داد، گفت: هیات مدیره استقلال حمایت کاملی از دکتر فتح الله زاده دارد و او از بدو ورود او کارهای زیادی برای باشگاه انجام داده و به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد. . شرایط درو استقلال سخت بود اما به هر حال آقای فتح الله زاده از زمانی که به استقلال آمده تلاش زیادی کرده و هیئت مدیره از او حمایت خواهد کرد.

به همین دلیل در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر احتمال برکناری علی فتح الله زاده از سمت مدیرعاملی استقلال به گوش می رسد. نکته جالب اینجاست که نام‌هایی مانند احمد سعادتمند نیز در این حوزه منتشر شده و گزارش‌هایی از بازگشت این مدیر به ریاست باشگاه منتشر شده است.

رسانه های باشگاه استقلال با انتشار مصاحبه ای با دو تن از اعضای هیئت مدیره علی فتح الله زاده، شایعات جدایی او را تکذیب کردند.

واکنش رسمی استقلال به شایعه اخراج فتح الله زاده

پرویز مظلومی با تکذیب جدایی مدیرعامل آبی ها گفت: فتح الله زاده برای استقلال زحمت کشید، با کوهی از مشکلات باشگاه را از استقلال گرفت و در این مدت اقدامات مهمی انجام داد، به زور او را در استقلال نگه داشتیم.

نکته جالب در میان صحبت های مظلومی نیش و کنایه ای است که به برخی مدیران سابق که در روزهای اخیر نامشان برای بازگشت به باشگاه مطرح شده بود. مظلومی همچنین در این خصوص افزود: مردانی که از استقلال رفتند دست از این تیم بر نمی دارند و می خواهند با این شایعات جای خالی خود را پر کنند.

کریمی در پایان گفت: الان شرایط استقلال خوب است اما عده ای با خط و نشان کشیدن در فضای مجازی سعی دارند تیم ما را به حاشیه برانند. این در حالی است که استقلال با دو برد متوالی و کم شدن فاصله امتیازی از شرایط خوبی برخوردار است و قطعا با حمایت همه هواداران و در آرامش برای رسیدن به بالای جدول به امید خدا به کار خود ادامه خواهد داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1868562
15 فوریه 1401 ساعت 10:00 ب.ظ
8.3K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

کنایه مظلوم به سعادتمند