واکنش رضا مهاجری به اختلافات نفتی!

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنانی که برای بازی فردا مقابل مس رفسنجان در اختیار ندارند، پاسخ داد: خرم الحسینی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم اما چند روز دیگر می تواند به تیم ملحق شود و تمرینات گروهی را انجام دهد.


سرویس خبر شماره: 1849197
28 مه 1401 @ 9:02 ب.ظ
5.5 هزار |

1نقطه نظر

بعضیا شیطونن

وی در پایان درباره داوری این بازی گفت: امیدوارم داور بتواند عدالت را رعایت کند و دو تیم مشکل داوری نداشته باشند. ما همیشه سعی کرده‌ایم به داوران کمک کنیم که تمرکز بیشتری روی زمین داشته باشند و انتظار داریم داور در روز کمتر اشتباه کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی نفت مسجد سلیمان در واکنش به اختلاف بازیکنان تیمش گفت: اگر بگویم همه خیرخواه تیم ما هستند، این درست نیست، کمی بدخواهی این فکر را به وجود آورد که بین بازیکنان اختلاف وجود دارد. ” شاید در تمرینات درگیری ایجاد شود و این در فوتبال اجتناب ناپذیر است. اینکه بگوییم بین بازیکنان تفاوت وجود دارد، دست کم گرفتن است. بازیکنان ما مانند 6 هفته اول بازی کردند. سعی می کنیم با همین شرایط برگردیم. ما به انرژی مثبت نیاز داریم. همه ما از نتایج اخیر ناراحتیم، اما ناراحتی متفاوت است. این ناراحتی باید ما را به خودمان بازگرداند و مسئولیت ما را افزایش دهد.

مهاجری افزود: با توجه به اینکه به هفته دهم رسیده ایم آنطور که باید حمایتی را پشت سر خود احساس نمی کنیم. من به شخصه تا روزی که مسئولیت فنی این تیم را بر عهده دارم با جان و دل کار خواهم کرد تا اول از آبروی خود دفاع کنم. ما باید دو هفته ای را که نتیجه ای ندیده ایم پشت سر بگذاریم و نباید کار بزرگی انجام دهیم. من چندین بار گفته ام که باید تقویت شویم و منتظریم این دو بازی را پشت سر بگذاریم و سپس تکلیف خود را برای ادامه لیگ مشخص کنیم.

وی در ادامه گفت: یک نکته جالب در مورد تیم من که ما را امیدوار می کند این است که وقتی در دقیقه 90 در زمین حریف به گل رسیدیم توانستیم دوباره به تیرک دروازه حریف ضربه بزنیم.در دقیقه 95 دروازه حریف که به شانس ما لطمه زد.” فکر می کنم در 9 بازی اخیر، 7 یا 8 بار به توپ ضربه زدیم و باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. امیدوارم با آموزش هایی که برگزار می کنیم بتوانیم به روند خوب خود برگردیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در ادامه صحبت های خود اینگونه بیان کرد: بارها گفته ام که باخت برای کل تیم است و مهم این است که بعد از باخت تمام گروه برای بازگرداندن تیم تلاش کنند. جسارت زیادی دارم و مسئولیت فنی تیم با من است و در سال‌هایی که مربی بودم کسی را مقصر باخت مقصر ندانستم، اما یک انتظار دارم. فارغ از اینکه چه گفتم، تیم من فردا با تمام توان مقابل مس رفسنجان بازی می کند، این قول من به مردم و هواداران است. اگر بخواهیم همین مسیر را طی کنیم، همه باید پای کار بیایند و کمک کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: دیدار مقابل مس رفسنجان بازی سخت و تاکتیکی است. قبل از صحبت در مورد تیم ما باید بگویم که مس رفسنجان در سال های اخیر خوب بوده و سال به سال به اهداف خود نزدیک می شود و کادر فنی خوبی دارد. بعد از دو هفته که خوب نبودیم، توانستیم مقابل تراکتورسازی فوتبال خوبی ارائه دهیم، اما زمانی که نیاز داشتیم خط دفاعی خود را بهبود ببخشیم، مقداری از بازیکنانمان کم شد و این باعث شد که برد را با شکست در دقایق پایانی عوض کنیم.