واکنش رونالدو پس از جدایی از یونایتد: مثل پرنده آزاد شدم!

پیر مورگان، روزنامه نگار انگلیسی مدعی است که فسخ قرارداد با منچستریونایتد باعث خوشحالی کریستیانو رونالدو شد.

واکنش رونالدو پس از جدایی از یونایتد: مثل پرنده آزاد شدم!

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال پیوستن رونالدو با دستمزد سالانه 200 میلیون یورویی به باشگاه النصر عربستان شنیده می شود اما هنوز مشخص نیست این بازیکن به طور قطعی با این انتقال موافقت کرده است یا خیر.
منابع نزدیک به او از جمله مورگان پیش از این تایید کرده بودند که این ستاره پرتغالی امیدوار است با درخشش در جام جهانی قطر و به خصوص با حضور در باشگاهی در لیگ قهرمانان اروپا به حضور خود در اروپا ادامه دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مصاحبه جنجالی مورگان به صبر سران منچستریونایتد پایان داده و آنها می خواهند در فاصله بیش از شش ماه تا پایان قرارداد با این بازیکن، قرارداد رونالدو را فسخ کنند.
ستاره پرتغالی به توافقی دوستانه با این باشگاه رسیده است تا قرارداد خود را قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی فسخ کند و به قطر این فرصت را بدهد تا پس از جام جهانی 2022 باشگاه جدیدی پیدا کند.
اما مورگان بعد از اعلام فسخ قراردادش با شیاطین سرخ فاش کرد که با این بازیکن در تماس بوده و از این بابت ابراز خوشحالی کرده است.
این روزنامه نگار انگلیسی در این باره به دیلی تلگراف گفت: “پس از انتشار این خبر، برای رونالدو پیام دادم و عکس ویلیام والاس در فیلم “شجاع دل” را که فریاد آزادی می داد فرستادم! او همچنین پذیرفت که c توصیف کاملی از احساساتش را در پیخ به من گفت که مثل یک پرنده رها شده ام!


سرویس خبر شماره: 1857016
12 دسامبر 1401 ساعت 09:39
13.6 هزار |

1نقطه نظر



مجله اخبار فوتبال خارجی