واکنش ساپینتو به دعوت نشدن قائدی به تیم ملی؛ من می خواهم از تعطیلات لذت ببرم!

تمرینات تیم ملی در حالی از امروز آغاز می شود که امیر قلعه نویی سرمربی جدید تیم ملی در اقدامی عجیب که تعجب بسیاری را برانگیخت، مهدی قیدی ستاره آن روزهای استقلال را به تیم ملی دعوت نکرد. قیدی که پس از شروعی نه چندان خوب در استقلال، در هفته های اخیر خوب کار کرده و گل های مهمی برای تیمش به ثمر رسانده است، نتوانست نظر مثبت قلعه نویی را جلب کند و ستاره کوچک آبی ها جای خود را در لیست جدید دارد. تیم ملی نداشت.

با این حال، ساپینتو به ما گفت: او در حال حاضر در شرایطی برای صحبت نیست و عجله دارد. باید به موقع پروازم را بگیرم و زمان خوبی برای صحبت نیست.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که به همراه همسرش در تهران حضور داشت روز گذشته برای استراحت ایران را ترک کرد. بازی های لیگ برتر به دلیل اردوی تیم ملی و تعطیلات نوروزی تعطیل است و ساپینتو و همسرش از این فرصت استفاده کرده و دیروز ایران را ترک کردند. دیروز به طور اتفاقی ساپینتو و همسرش را در فرودگاه دیدیم. به همین دلیل سراغ سرمربی استقلال رفتیم تا دقایقی درباره شرایط این تیم صحبت کنیم.

ما همچنین از ساپینتو پرسیدیم که آیا قائدی به تیم ملی دعوت نشده است یا خیر، او به سادگی گفت: “این سوالی نیست که من جواب بدهم. فعلاً می خواهم بروم. با همسرم سفر کنم و از این سفر استفاده کنم. بتوانم به ایران برگردم تا دوباره تمرینات خود را آغاز کنم و برای ادامه لیگ آماده شوم.”



سرویس داخلی اخبار فوتبال