واکنش ستاره جوان بارسلونا به شایعه جذب رونالدو!

به گزارش “ورش سه”، در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر حضور روبرت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو، دو فوق ستاره فوتبال جهان در بارسلونا شنیده می شود، البته اولی بسیار جدی است و دومی شایعه ای غیر قابل باور به نظر می رسد. . اما فران تورس علاقه دارد هر دو بازیکن را در ترکیب بارسلونا داشته باشد و البته اشاره کرد که هواداران بارسا در فصل جدید عملکرد متفاوتی از او خواهند دید.

فران تورس، ستاره جوان بارسلونا، علاقه مند به انتقال روبرت لواندوفسکی به این باشگاه است.

فران تورس گفت: “من واقعاً مشتاقانه منتظر شروع فصل هستم که فران واقعی را به همه نشان دهد. ما می دانیم که جام جهانی نزدیک است، اما تمرکز ما روی عملکرد بارسلونا است. جی با تمام توانم برای این تیم بازی کردم. تیم پارسال هم همینطور.” من این کار را انجام دادم، اما اکنون همه چیز را از نو شروع می کنیم و فران تورس بهتری را در طول فصل خواهید دید.

احتمال جذب روبرت لواندوفسکی؟ همه ما بازیکنی مانند لواندوفسکی را می شناسیم و اکنون می دانیم که او می خواهد به بارسلونا بیاید. او گل های زیادی می زند و امیدواریم توافق بایرن و بارسا محقق شود.


سرویس خبر شماره: 1832521
Jul 16, 1401 @ 7:17 ب.ظ
5.2 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

احتمال حضور کارلوس سولر در بارسلونا؟ ما بازیکنان زیاد در مورد این چیزها صحبت نمی کنیم. امیدوارم کارلوس بتواند به والنسیا کمک کند و این باشگاه مانند من خانه اوست. به نظر من، سولر بازیکنی درجه یک است و توانایی بازی در تیمی مانند بارسلونا را دارد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

شایعه انتقال کریستیانو رونالدو به بارسلونا؟ “اینها شایعات هستند و همیشه چنین چیزهای زیادی در اطراف باشگاهی مانند بارسلونا وجود دارد. کریستیانو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و من نمی دانم در مورد آن چه بگویم.”