واکنش ستاره سابق آبی ها به صحبت های رئیس درباره آفریقایی ها

اورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی گفته است که این باشگاه دیگر بازیکن آفریقایی نمی‌خرد زیرا آنها دائماً به تیم‌های ملی خود می‌روند و این باعث ایجاد مشکلاتی برای باشگاه می‌شود. انتظار نمی‌رود تیم ملی فوتبال کشورش بازی کند.

کولیبالی ادامه داد: ما فقط از تیم های آفریقایی احترام می خواهیم، ​​مانند تیم های ملی اروپایی به احترام آنها نیاز داریم، به عنوان کاپیتان سنگال فکر می کنم این راه خوبی برای صحبت در مورد تیم ملی نیست، اما به نظر او احترام می گذارم. اگر او فکر می کند که تیم می تواند بدون بازیکنان آفریقایی بازی کند، به او بستگی دارد.

این در حالی است که کولیبالی پس از 8 سال موفق در ناپولی به عنوان یک قهرمان شناخته می شود و قهرمان کوپا ایتالیا در فصل 20-2019 و سوپرکاپ ایتالیا در سال 2014 شد. همه او را دوست دارند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

کالیدو کولیبالی، رئیس ناپولی، اورلیو دی لورنتیس را به دلیل بی احترامی به بازیکنان آفریقایی مورد انتقاد قرار داد.

ستاره سنگالی به نقل از فردی رئیس باشگاه ناپلی گفت: “من فکر می کنم همه در باشگاه مانند او فکر نمی کنند. من همه را در آنجا می شناسم. من هواداران را می شناسم و آنها مانند او فکر نمی کنند. نه آنطور.” همان چیزی است که او فکر می کند و نه آن چیزی که شهر یا جامعه فکر می کند.”

این اظهارات رئیس ناپولی مورد انتقاد شدید بازیکنان آفریقایی قرار گرفت و بسیاری از بازیکنان این موضوع را بی احترامی به خود خواندند. در این میان واکنش کالیدو کولیبالی، ستاره سابق ناپولی که به تازگی به چلسی پیوسته جالب بود. کالیدو گفت: “اگر او چنین چیزی گفته است، به او بستگی دارد.” اما برای من مهم است که همیشه به همه احترام بگذارم. زمانی که برای ناپولی بازی می کردم، برای سنگال هم بازی می کردم. زمانی که برای ناپولی بازی می کردم جام ملت های آفریقا را بردم. زمانی که من به جام ملت‌های آفریقا رفتم، زمان بسیار سختی برای آنها (ناپولی) بود، اما ما آن جام را بردیم و امروز واقعا خوشحالم.