واکنش ستاره سپاهان به عکس جنجالی; من عاشق این حیوان هستم!/شاید وضعیت هواداران پرسپولیس خوب نباشد



پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس، امید نورافکن گفت: می توانستیم برنده شویم اما حیف بود. می توانستیم قهرمانی را ببریم. نمی توانم با اطمینان بگویم. باید بجنگیم تا مسابقات قهرمانی و جام حذفی را محکم‌تر نگه داریم که سخت است.

وی افزود: بازی حساسی بود و همه آن را می دانند. من هم 100 درصد توانم را گذاشتم. امروز وظایف من دفاعی بود و نمی توانستم موقعیت ایجاد کنم یا از شوت هایم استفاده کنم. من از خودم راضی بودم.

وی درباره گذاشتن عکس در صفحه شخصی اش و حاشیه ایجاد شده متعاقب آن گفت: هر چیزی که درباره خودم و تیمم می گذارم برایم حاشیه می شود و به شخص دیگری و جای دیگری نسبت داده می شود. واقعا عمدی نبود. من این عکس را دوست داشتم و علاقه مند شدم. من ببر دوست دارم

نورافکن در پاسخ به شعارهایی که در بازی امروز علیه او مطرح شد، گفت: آنها هم از مردم می آیند و شاید شرایطشان خوب نیست و عصبانیتشان را روی من می کشند.

بازیکن سپاهان گفت: فاصله کمی در لیگ وجود دارد. بازی مقابل پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً کارهای عجیبی برای سپاهان انجام دادند. شما رسانه ای هستید که قطعا باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و چیزی از شما کم نخواهد شد. اگر بگذریم، سپاهان واقعاً یکی دو سال است که قهرمان لیگ شده است، اما هنوز همه می دانند که استقلال و پرسپولیس باید مورد حمایت خبرنگاران و دولت ما باشند و این یک واقعیت است.

بیشتر بخوانید: واکنش رامین رضاییان به شعار تند پرسپولیسی ها; من کاری به بازی ندارم و اومدم یه چیز دیگه بگم!



سرویس داخلی اخبار فوتبال