واکنش سخنگوی فدراسیون به مصدومیت سردار آزمون

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، احسان اصولی در واکنش به پاداشی که برای تیم ملی پس از شکست مقابل ولز در نظر گرفته بودند، گفت: در هیئت مدیره تصمیم گیری شد و اقدام خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1855573
5 دسامبر 1401 در 00:34
28.8K |

1نقطه نظر

اوسولی: ما از باخت انگلیس درس گرفتیم

عضو شورای فدراسیون در خصوص برنامه های تیم ملی گفت: این تیم فردا از سر گرفته می شود و تا روز سه شنبه زیر نظر کی روش تمرین خواهند کرد.

یکی از مسابقاتی که خرید بلیط آن زیاد است ایران و آمریکاست. وضعیت هواداران ایرانی برای این دیدار چگونه خواهد بود؟ اوسلی در پاسخ به این سوال گفت: در لحظات پایانی بازی با ولز، اسکوربورد تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه را 40 هزار نفر نشان می داد که فکر نمی کنم بیش از 10 درصد از ولز باشد. بقیه ایرانی بودند یا ملیت های دیگری داشتند که به کمک ایران آمدند. قطری ها، پاکستانی ها، عراقی ها و هندی ها از تیم ملی حمایت کردند. قطعاً در بازی با آمریکا از نظر تعداد و ورزشگاه بزرگتر ایرانی های بیشتری را خواهیم دید.

اوسلی در خصوص حضور اینفانتینو در بازی های مقابل ایران گفت: او در هر دو بازی حضور داشت و با وزیر ورزش جلسه ای داشت. امروز امیر قطر نیز در ورزشگاه حضور داشت و احتمالا ویدیوهای شاد او را در سالن ویژه دیدید. این همدلی ایرانی ها و قطری ها ستودنی و جالب است. قطری ها بعد از بازی مقابل ایرانی ها تشویق کردند و در هتلی که ما هستیم مسئولان پیراهن تیم ملی را پوشیدند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

احسان اصولی درباره وضعیت تیم ملی و مصدومیت سردار آزمون توضیحاتی ارائه کرد.

واکنش سخنگوی فدراسیون به مصدومیت سردار آزمون

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص بازگشت روحیه ملی پوشان پس از شکست تلخ مقابل انگلیس و پیروزی مقابل ولز گفت: به هر حال این روزها را باید فراموش کرد و باید درس گرفت که هرگز تیم و خود را در این شرایط قرار ندهیم. . امروز روز خوبی برای تاریخ فوتبال ایران بود. دعا می کنیم و از مردم می خواهیم دعا کنند که روز سه شنبه تیم ملی با صعود به گروه، غافلگیر و دل مردم را شاد کند و تاریخ ساز شود.

وی در خصوص مصدومیت بیرانوند گفت: علیرضا بیرانوند از نظر روحی مصمم به بازی بود. اما این مورد باید به تایید کادر پزشکی فدراسیون و فیفا برسد تا اجازه برگزاری این مسابقه داده شود. آقای آزمون هم مصدومیت کوچکی داشت که امیدوارم اذیتش نکند و سردار را مقابل آمریکا داشته باشیم.

اوصولی ادامه داد: تیم بسیار پرانرژی و پر امید است. او با این پیروزی دلنشین که حاصل اتحاد، همدلی و دعای خیر مردم بود، امید را در تیم ملی زنده کرد و انشاالله با این امید و البته دعای مردم آمریکا را شکست خواهیم داد.