واکنش سرمربی پارس جم به جدال استقلال

وی ادامه داد: بازی سختی داریم، استقلالی ها مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند اما ما هم به دنبال انجام یک بازی واقعا خوب مقابل هواداران هستیم و امیدواریم بتوانیم در این بازی هم نتیجه بگیریم.

سرمربی پارس جنوبی از خاطرات دیدارش با استقلالی ها گفت: در ورزشگاه آزادی به استقلال گل زدم و به پرسپولیس هم گل زدم، حالا شرایط فرق کرده و در محل تمرین باید برای نمایش یک بازی دوستانه برنامه داشته باشیم. مقابل استقلال



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی پارس جنوبی مدعی شد تیمش توانایی و انگیزه برای پیروزی مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را دارد.

واکنش سرمربی پارس جم به جدال استقلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پارس جنوبی به عنوان یکی از تیم های دسته اول توانست به جمع هشت تیم برتر جام حذفی راه پیدا کند و حالا باید در یک بازی جذاب به مصاف استقلال و ساپینتو برود.

ایمان رزاقی راد، مهاجم اسبق پاس و ابومسلم که اکنون در دوران مربیگری خود در پارس جم به دنبال صعود به لیگ برتر با این تیم است، درباره دیدار جام حذفی مقابل استقلال گفت: ابتدا باید بگویم خوشحالیم که در جمع 8 تیم برتر قرار بگیرد و هواداران جم می خواستند یک تیم لیگ برتری بعد از سه سال به شهر جم بیاید. خدا را شکر به استقلال رسیدیم.

رزاقی راد با اشاره به شرایط جدول در لیگ برتر و شانس صعود این تیم گفت: امیدواریم در رقابت های صعود به لیگ برتر بمانیم. هدف اصلی ما صعود به لیگ برتر است و هفت تیم شانس صعود دارند. این هفته یک بازی خانگی داشتیم و با وجود اینکه باید برنده می شدیم مساوی کردیم و به همین دلیل از هوادارانمان عذرخواهی می کنیم و سعی می کنیم تا روز آخر در مسیر باقی بمانیم.


سرویس خبر شماره: 1894474
Mar 16, 1401 @ 2:08 PM
862

0نقطه نظر

در جریان بازی به استقلال و پرسپولیس گل زدم