واکنش سرمربی پرسپولیس به استقلالی ها/ اظهارات دلداری یحیی آبی ها; سوء تفاهم شد!

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از اظهارات بازیکنان استقلال گفت: من همیشه برای استقلالی ها احترام قائل بوده ام و به عنوان یک رقیب در زمین مقابل آنها قرار می گیریم و قصد ندارم عملکرد حریف را زیر سوال ببرم، نه من و نه آنها. تلاش برای جذب بازیکن قطعا پرداخت مطالبات از مجاری قانونی بوده و تنها سوال من این است که چرا این مشکل برای باشگاه پرسپولیس شکل نمی گیرد و می خواهم در این مورد شفاف سازی شود. من برای باشگاه استقلال و سایر باشگاه هایی که بدون هیچ مانع و مشکلی این کار را انجام می دهند احترام قائل هستم و قطعا یک باشگاه حرفه ای برای رسیدن به اهدافش همانطور که در مصاحبه ام گفتم باید بهترین شرایط نقل و انتقالات را رعایت کند و اردوهای مناسبی را پشت سر بگذارد.

وی این را بیان کرد و ادامه داد: باز هم باید بگویم که منظورم باشگاه استقلال نبوده و همیشه به این تیم احترام می گذارم و در نهایت امیدوارم با حل مشکلات پرسپولیس این باشگاه به سمت هدف بزرگ خود و هوادارانش پیش برود. در فصل آینده در اسرع وقت و آنها را مثل همیشه خوشحال خواهم کرد.”



سرویس داخلی اخبار فوتبال

یحیی گل محمدی گفت: پس از بیانیه باشگاه استقلال تعجب کردم چرا که قصد زیر سوال بردن عملکرد نقل و انتقالات یا اقدامات مالی آنها را نداشتم.