واکنش سلبریتی ها به واریا غفوری/ خداحافظی کاپیتان استقلال درس بزرگی به سلبریتی ها داد.

باید ذکر شود؛ اخبار ساعات اخیر در خصوص وریا غفوری حاکی از آن است که وی به احتمال زیاد فصل آینده فوتبال خارج از کشورمان را ادامه خواهد داد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

همین چند جمله کافی بود تا خروج کاپیتان تیم استقلال را در ذهن هواداران این تیم به راه بیندازد. حضور حداکثری مردم در فضای مجازی و اصرار باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد فایده ای نداشت و حتی در چند نوبت جمعی از هواداران تجمع اعتراضی مقابل باشگاه استقلال ترتیب دادند. اما این هم فایده ای نداشت تا اینکه بالاخره حوالی ساعت ۱۱ صبح امروز (۲۵ تیر) وریا غفوری با انتشار پستی رسما از تیم محبوبش خداحافظی کرد.

ماجرای تمدید نشدن قرارداد وریا غفوری با باشگاه استقلال از هفتم خرداد آغاز شد! زمانی که کاپیتان این تیم در مصاحبه ای رسماً اعلام می کند: با وجود گذشت نزدیک به 20 روز از بازی با نفت مسجد سلیمان، هیچکس با من تماس نگرفته تا پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد بنشینم.

جملاتی مانند: «صد حیف»، «زرگر قدر جواهر می داند»، «گناه تو پشت سر مردم بود»، «شرارت مقامات نسبت به تو نشانه بی کفایتی آنهاست»، «این هم از آخر داستان اینجا!» بهتر از این نمی شد و نباید انتظار بهتری داشت، «دلم برات تنگ شده» و … جملاتی از این دست که بارها در صفحات مجازی تکرار شد.

شاهین صمدپور مستندساز کشورمان نیز با انتشار متن کوتاهی در این باره نوشت: «با اینکه فوتبالیست نیستم اما مسائل اجتماعی بیشتر از مسائل ورزشی به من توجه می کند. وریا از تیم محبوبش جدا شد اما فکر می کنم درس بزرگی به من داد. همه افراد مشهور؛ «محبوبیتی که مردم به شما داده اند وقتی واقعاً ارزشمند است که از آن به نفع این افراد استفاده کنید. نه صرفاً برای منافع شخصی.» بدون شک به مرور زمان باید منتظر واکنش های بیشتری از سوی بسیاری از سلبریتی های مستقل کشورمان درباره واریا غفوری باشیم.

اما بلافاصله پس از آن تعدادی از فوتبالیست های استقلالی مانند امیرحسین صادقی، سیاوش اکبرپور، رضا عنایتی، زکریا مرادی، علیرضا نیکبخت واحدی، آندرانیک تیموریان، عارف غلامی و تعدادی از بازیگران مستقل سینما، گزارشگران کانال خارجی های منطقه خلیج فارس (که فوتبال ایران را دنبال می کند) شاهین صمدپور (از مستندسازان کشورمان)، برزو ارجمند، امیر غفارمنش و بسیاری دیگر به خداحافظی کاپیتان استقلال واکنش نشان دادند.