واکنش سوارز به احتمال بازی با مسی در آمریکا

لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه ای که این روزها بدون تیم به سر می برد، درباره آینده خود صحبت کرد و درباره شایعات پیرامون تیم آینده اش توضیح داد.


سرویس خبر شماره: 1832612
17 جولای 1401 ساعت 20:00
10.6 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لوئیز سوارز که در پایان قرارداد خود در می 2022 از اتلتیکو مادرید جدا شد و اکنون بازیکن آزاد است، به هیچ باشگاه دیگری نپیوسته و بدون تیم می ماند. یکی از خبرسازترین شایعات درباره مقصد آینده سوارز، باشگاه آمریکایی اینتر میامی است که مالک آن دیوید بکام است.

ستاره اروگوئه ای همچنین درباره آینده خود صحبت کرد و گفت: “من هم پروژه خودم را دارم که باید با خانواده ام در مورد آن صحبت کنم. آیا ممکن است من و مسی دوباره در بارسلونا زندگی کنیم؟ بله، زیرا ما با هم دوست هستیم. خانواده ها با هم دوست هستند، اما اینکه بگوییم من و لئو می خواهیم یک پروژه ورزشی مشترک در بارسلونا داشته باشیم، حدس و گمان است. رسانه ها زیاد صحبت می کنند. آنها را به حال خود رها کنید.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

حالا سوارز در آخرین مصاحبه خود در پاسخ به این سوال که احتمال بازی با مسی در اینترمیامی وجود دارد، گفت: “بازی با مسی در اینترمیامی؟ نه، آن شایعات صحت ندارد. خیلی چیزها گفته شده است. ما … فوتبالیست ها، نمی توانند شبانه روز مشغول باشند.

سوارز اخیرا تایید کرده است که احتمال بازی مجدد با لیونل مسی در اینترمیامی برای او بسیار جذاب است. پس از آن شایعاتی مبنی بر احتمال انتقال فوق ستاره آرژانتینی به باشگاه دیوید بکهام منتشر شد. شایعاتی که همچنان ادامه دارد.

سوارز در ادامه گفت: آینده لئو در پاریس است اما نمی دانم او می خواهد در کدام تیم بازنشسته شود.