واکنش شدید باشگاه پرسپولیس به اشتباهات داوری؛ به نانی که برخی داوران سر سفره می آورند شک دارم/ درک افشاریان از فوتبال بسیار ضعیف است!

از آخرین وضعیت پروده لوکادیا و اینکه پرسپولیس از او شکایت کرده یا خیر خبری نیست؟ وی گفت: زمانی که این بازیکن به دلایل ناموجه از ایران خارج شد، هیئت مدیره خواستار رسیدگی به پرونده شد تا حقوق باشگاه برملا نشود و حتی پیشنهاد دادیم که نه تنها شکایت کنیم بلکه درخواست کنیم. غرامت، چون لوکادیا او ضربه فنی و مالی به پرسپولیس زد. ما حتما این پرونده را پیگیری خواهیم کرد و قطعا در دفاع از حق پرسپولیس کوتاهی نخواهیم کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

آیا خبری دارید که آیا مشکل خطاهای داوری با ورود VAR حل می شود یا خیر؟ وی گفت: اگر داور حق تیم را تضییع کند حتی با VAR هم این کار را انجام می دهد و اگر فردی بخواهد منصفانه قضاوت کند بدون VAR هم منصفانه قضاوت می کند. VAR بهانه ای است برای چشم پوشی از قضاوت های خاص تا این ظن ایجاد شود که آنها نمی خواهند تیمی برنده شود. به نظر من فدراسیون فوتبال باید به وضعیت این چند داوری که جوری قضاوت می کنند تا این شبهه ایجاد شود فکر کند.

حسین خبیری درباره بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم گفت: در هفته های گذشته اشتباهات داوری زیادی در مقابل پرسپولیس رخ داده که مشکوک به نظر می رسد. این مسائل حق تیم ما را تضییع کرده است و ناراحتی آقای گل محمدی به حق است. یک مربی ماه هاست که تلاش می کند تیمش را برای ورود به زمین آماده کند، اما برخی داوران با قضاوت های پست و ناعادلانه تمام زحمات یک تیم را از بین می برند. مشخص است که یک مربی از این وضعیت ناراحت است. واقعاً یک قاضی چقدر می تواند اشتباه کند؟ در این بازی آلومینیومی ببینید قضاوت داور چه بود! او صحنه پنالتی را روی مهدی ترابی دید و آن را نگرفت یا روی اخراج بیرانوند اشتباه کرد چون حریف قبل از آن در موقعیت آفساید به توپ رسیده بود. گاهی فکر می کنم این اشتباهات دیگر تصادفی نیستند و ما به این نوع قضاوت مشکوک هستیم.

او در نیم فصل به نقل و انتقالات از پرسپولیس ادامه داد و آیا هیات مدیره در این موضوع دخالت داشت؟ وی بیان کرد: با توجه به اینکه نقل و انتقالات فرآیند حساسی است، هیئت مدیره به مدیرعامل این اختیار را داده است که هر بازیکنی را که مورد نظر کادر فنی است بیاورد. انصافاً نه تنها از جزئیات مذاکرات اطلاعی نداشتیم، بلکه دخالتی هم نکردیم. یکی از مهم ترین عوامل موفقیت یک تیم، عملکرد خوب در نقل و انتقالات و جذب نفرات مورد نظر سرمربی است و به همین دلیل ما دخالت نکردیم و کار را به آقای درویش سپردیم و کامل دادیم. اقتدار و از تمامی تصمیمات در این زمینه حمایت کرد. . وقتی بحث جذب لوکادیا در هیات مدیره مطرح شد، گفته شد این بازیکن گران است اما پرسپولیس باشگاه بزرگی است و باید بازیکن باکیفیتی بخرد و به جای اینکه سالی سه بازیکن خارجی که تاثیرگذار نیستند را جذب کند. پخش کننده با کیفیت اینکه پول باشگاه هدر نرود.

واکنش شدید باشگاه پرسپولیس به اشتباهات داوری؛  به نانی که برخی داوران سر سفره می آورند شک دارم/ درک افشاریان از فوتبال بسیار ضعیف است!

وی در ادامه از اظهارات یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم حمایت کرد و گفت: درست است که دارند حق پرسپولیس را می بندند اما اینطور نیست که با هواداران میلیونی بنشینیم و بازنشسته شویم. قضاوت داوری که می بینیم مشکوک است. این میل وجود دارد که مانع از قهرمانی پرسپولیس شود. این نوع رفتار داور قابل قبول نیست. از طرفی آقای افشاریان می گوید در بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم داور پنالتی ترابی را ندید و نگرفت، این نشان می دهد که درک آقای افشاریان از فوتبال و تلاش یک تیم بسیار پایین است. حالا تفاضل گل سرنوشت قهرمانی یک تیم را تغییر می دهد، پس این یعنی چه که پنالتی نگرفتند و اشتباه بود؟ البته این یک اشتباه نبود، بلکه چندین اشتباه در پی آن بود. این اشتباهات متوالی این شبهه را ایجاد می کند که نمی خواهند پرسپولیس قهرمان شود. این صحبت های آقای افشاریان نشان می دهد که درک او از فوتبال بسیار ضعیف است. این اشتباهاتی است که حق میلیون ها هوادار پرسپولیس و تیم فنی ما را از بین می برد. من از قضاتی که نان حلال سر سفره خود می آورند عذرخواهی می کنم اما به نان برخی از داورانی که اینگونه قضاوت می کنند شک دارم.

واکنش شدید باشگاه پرسپولیس به اشتباهات داوری؛  به نانی که برخی داوران سر سفره می آورند شک دارم/ درک افشاریان از فوتبال بسیار ضعیف است!

وی در خصوص اینکه یحیی گل محمدی گفته می خواهد امیدهای پرسپولیس را به لیگ بیاورد، گفت: باید قبول کنیم که فشار روی یحیی گل محمدی زیاد است. وقتی اتفاقاتی می افتد، اولین فردی که روی او فشار می آورید، سرمربی است. آقای گل محمدی خیلی تحت فشار است و حق دارد ناراحت باشد. او حق دارد وقتی می بیند حق تیمش از بین می رود عصبانی شود. همانطور که گفتم ما از مواضع آقای گل محمدی در این موضوعات دفاع می کنیم. از طرفی ما از او حمایت می کنیم و اگر فدراسیون بخواهد با مواضع قانونی آقای گل محمدی برخورد کند، مطمئن باشید با او برخورد سخت تری از ما خواهد شد. ما از تیم و کادر فنی خود دفاع می کنیم زیرا میلیون ها هوادار داریم و از هیچکس نمی ترسیم. در نهایت فقط رضایت هواداران برای ما مهم است. ما آدمی نیستیم که بترسیم و چشمانمان را روی مشکلات پیش آمده ببندیم.