واکنش شدید به تماس باشگاهی با بازیکنان پیکان


سرویس خبر شماره: 1862441
12 ژانویه 1401 @ 10:09 ق.ظ |
791 امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شکوری: اجازه نمی دهیم جوان هایمان نیم فصل را ترک کنند

دستیار باشگاه پیکان ادامه داد: سیاست ما حمایت از بازیکنان جوان است و با افتخار می گوییم که آینده فوتبال کشورمان را می سازیم. شاید حمایت از بازیکنان جوان سخت باشد و عواقبی داشته باشد اما نتیجه شیرین و جذاب است. این تیم می تواند بیش از این پیشرفت کند زیرا از نظر تکنیک و سن شرایط قابل قبولی دارد.

قائم مقام و عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان اعلام کرد که اجازه خروج بازیکنی از نیم فصل را نمی دهد.

واکنش شدید به تماس باشگاهی با بازیکنان پیکان

شکوری گفت: پیکان به معنای واقعی یک باشگاه است. ما در چندین تیم کار می کنیم. در والیبال مردان عنوان قهرمانی آسیا و پنجم جهان را داریم و در والیبال و فوتسال بانوان صدرنشین لیگ هستیم. در فوتبال و هندبال بانوان نیز می توانیم بازیکنان جوان را به جامعه ورزش معرفی کنیم. ما در فوتبال با استفاده از بازیکنان جوان به دنبال اهداف قرعه کشی خود هستیم. علاوه بر این، ما جزو پرافتخارترین تیم ها در تیم های پایه، والیبال و هندبال هستیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال پیکان در دو هفته اخیر در لیگ برتر مقابل پرسپولیس و سپاهان حاضر شد و توانست 4 امتیاز از هر دو مدعی قهرمانی بگیرد. ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه پیکان گفت: پیروزی مقابل سپاهان در هفته چهاردهم قهرمانی باعث خوشحالی خانواده پیکان و کارگران کارخانه ایران خودرو شده است. ما تیم جوان و قدرتمندی داریم و پتانسیل حضور پیکان در نیمه بالای جدول وجود دارد.

از عضو هیئت مدیره درباره پایان نیم فصل و شروع نقل و انتقالات جویا شدیم که او پاسخ داد: عملکرد برخی از بازیکنان جوان ما مورد توجه جامعه فوتبال قرار گرفته و تماس ها از قبل شروع شده است اما شرایط فعلی بعید است در نیم فصل بازیکنی از پیکان جدا می شود. ما به دنبال پیشرفت و توسعه فوتبال در کشور خواهیم بود. البته امیدواریم در رفتار هواداران فوتبال شاهد حرفه ای گری و قانون مداری باشیم.

وی در پایان گفت: این اتفاق نشان از قدرت پیکان در کشف و پرورش استعداد دارد که ریشه در فلسفه باشگاه دارد. ما نباید از اهداف خود دور شویم و به این راه ادامه خواهیم داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی