واکنش طارمی به غیبت سردار: حواستان پرت نشود!

مهدی طارمی گفت: امیر قلعه نویی مربی بزرگی است و انتظار می رود همه بازیکنان به او احترام بگذارند.

واکنش طارمی به غیبت سردار: حواستان پرت نشود!

مهدی طارمی در پایان این دیدار و در ورزشگاه میکسدزون آزادی گفت: ابتدا سال نو را به شما تبریک می گویم. بازی خیلی خوبی بود و همانطور که می بینید موقعیت های زیادی داشتیم. به نظر من به راحتی می توانستیم بازی را ببریم. اما متاسفانه شرایط به گونه ای پیش نرفت که بازی را ببریم.

* در تیم ملی هولیگانیسم وجود ندارد
گوش به فرمان طارمی و آزمون مقابل کادر فنی جدید؟ با آنچه در اردو دیدم همه بازیکنان بسیار حرفه ای هستند و فقط من نیستم و به آنها افتخار می کنم. در تیم ملی هیچ گروهی وجود ندارد و 10 سال است که با هم دوست هستیم. این صحبت ها فقط در رسانه ها مطرح می شود. آنچه را که در زمین واقعی است دیده اید. اگر کم کاری از من یا هرکس دیگری در تیم دیدید، می توانید این سوالات را بپرسید. ما به همه احترام می گذاریم و تمام تلاش خود را می کنیم. از طرف همه بازیگران می‌خواهم مطمئن باشم که هیچ‌وقت کمتر کاری نکرده‌ایم و هیچ‌وقت کم‌کاری نخواهیم کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* عدم حضور در معاینه به دلیل مشکلات خانوادگی بود
غیبت سردار آزمون؟ همه می دانید غیبت او به خاطر مسائل خانوادگی بود. او به تازگی جای خود را در لورکوزن پیدا کرده است.

* هر چه از دستمان بر می آید برای تیم ملی می دهیم
جو جدید تیم ملی؟ قطعا فضای خوبی وجود دارد. ما اینجا هستیم تا هر چه می توانیم برای تیم ملی بدهیم. در ابتدای صحبتم گفتم همه بازیکنان تلاش می کنند خوب تمرین کنند و برای ایران افتخار بیاورند.

1834886

* برای سردار حاشیه درست نکنید، هماهنگ شد
عکس سردار در حال بازی والیبال را منتشر کنید؟ از لبه های آن تجاوز نکنید. قبلا صحبت کرده بود و هماهنگ کرده بود. مربی تیم در این کار است و همه آن را می دانند.
* تیم ملی نیاز به هماهنگی دارد
اردوهای تیم ملی در فیفادی؟ قطعا این فیفادی ها باید باشند. به هر حال ما تیمی هستیم که هم بازیکنان باتجربه داریم و هم بازیکنان جوان. همچنین یک سری بازیکنان جدید به تیم اضافه شده اند و باید با هم هماهنگ شویم و تمرینات و بازی های بیشتری انجام دهیم. واضح است که (بازی کردن با فیفا) برای همه تیم ها مهم است. از آنجایی که من متوجه شدم آقای تاج و سرمربی صحبت هایی داشته اند و امیدوارم چیزی از دست ندهیم.

* باید این بازی را می بردیم
در مجموع گل خوبی داشتیم و انرژی مثبتی در تیم وجود داشت. این بزرگترین مزیت این جلسه بود. برخی از بازیکنان تیم ملی تازه وارد هستند و ما نیاز به زمان داریم تا خودمان را تطبیق دهیم. به نظرم در کل رویداد خیلی خوبی بود. فرصت های زیادی داشتیم. ما می توانستیم بازی را ببریم و باید می بردیم. اما هدف ما این بود که بتوانیم موقعیت های زیادی خلق کنیم و برای آن گل خوب عمل کردیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از حذف تلخ از لیگ قهرمانان اروپا و تساوی نابهنگام مقابل براگا، مهدی طارمی به تهران آمد تا جایگزین فیفادی فروردین در تیم ملی ایران شود. او در جدال با روسیه تک گل تیم ملی را به ثمر رساند و البته دو موقعیت خوب دیگر را از دست داد.

* همه بازیکنان باید به امیرخان احترام بگذارند
امروز امیرخان سرمربی تیم ملی است و انتظار می رود همه بازیکنان به او احترام بگذارند. او در گذشته بازیکن تیم ملی بود، مربی خوبی بود و در جایی که بود افتخارات زیادی کسب کرد. همه بازیکنان موظف هستند تمام تلاش خود را انجام دهند و اول برای ایران و بعد برای تیم و سرمربی هر کاری انجام دهند.

1834884

* در آسیا برتری برزیل و آرژانتین را داریم
شانس قهرمانی در آسیا؟ در آسیا برزیل، فرانسه، انگلیس و آرژانتین را در جام جهانی داریم. ما یکی از شانس های قهرمانی در آسیا هستیم و فقط نیاز به برنامه ریزی دقیق و منظم داریم. باز هم می گویم تعدادی بازیکن جدید هستند و اگر این هماهنگی ها بیشتر شود می توانیم کارهای خوبی انجام دهیم و شانس قهرمانی را داشته باشیم.


سرویس خبر شماره: 1897211
آوریل 04, 1402 در 00:22
10.6 هزار |

4نقطه نظر

همه بازیکنان باید به قلعه احترام بگذارند

* ممنون از اینکه در مورد تیم ملی سوال کردید!
مقصد احتمالی در اصطبل های بزرگ اروپا؟ من می خواهم به همه شما احترام بگذارم و به سوالات پاسخ دهم. اما اگر در مورد تیم ملی صحبت کنید خیلی ممنون می شوم.