واکنش عجیب اس.مالاتانی دروازه بان هنگام گاز گرفتن بازیکن حریف!

اسد عبادی دروازه بان تیم استقلال ملاثانی در گفت و گو با خبرنگار رویداد ما گفت: آیا من بازیکن و بی شخصیت هستم؟ من اصلا کاری نکردم وقتی این مشکلات پیش آمد، یاد این بازیکن اروگوئه ای، لوئیس سوارز افتادم. من مثل او نیستم. این صحبت ها به دلیل مشاجره من با محمود فخری سرمربی سایپا منتشر شد.


سرویس خبر شماره: 1862206
10 ژانویه 1401 در 8:25 ب.ظ.
5.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

عبادی: من لوئیس سوارز هستم؟

اسد عبادی دروازه بان و کاپیتان استقلال ملاثانی امروز در حاشیه بازی تیمش مقابل سایپا واکنش نشان داد.

واکنش عجیب اس.مالاتانی دروازه بان هنگام گاز گرفتن بازیکن حریف!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه سایپا پس از اتمام بازی امروز با استقلال ملاثانی. با گذاشتن عکس وی مدعی شد که دروازه بان خوزستانی ران بازیکن سایپا را گاز گرفت که جنجال زیادی به پا کرد.

وی افزود: سرمربی سایپا زمانی که نتوانست تیم ما را که 2 هفته بدون سرمربی بود شکست دهد، به این موارد اشاره کرد. من به خاطر مسائل داوری در جریان بازی با فخری دعوا کردم اما در پایان بازی با او آشتی کردم اما حالا این حرف ها مطرح شده است.

دروازه بان ملاثانی استقلال درباره اینکه باشگاه سایپا مدعی است تماشاگران تیم شما شیشه اتوبوس آن تیم را شکستند، گفت: این دیدار با حضور 10، 12 تماشاگر برگزار شد و اتفاق خاصی نبود. چه کسی شیشه اتوبوسش را شکست؟ کاپیتان تیم استقلال ملاثانی هم هستم. من هر کار دیگری را برای این تیم انجام می دهم، به همین دلیل همیشه آخرین نفری هستم که در بازی های خانگی ورزشگاه را ترک می کنم. چه کسی شیشه اتوبوس سایپا را شکست؟ نزدیک فرودگاه برایشان اتفاق افتاد. محمود فخری همیشه به این چیزها فکر می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی