واکنش عجیب سرمربی استقلالی ها به شکایت علیرضا بیرانوند



حجت کریمی در پی اظهارات شب گذشته خود در جمع خبرنگاران مبنی بر اینکه در صورت اطلاع افکار عمومی از مذاکرات با علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس، باید محجبه شود، گفت: متاسفانه عده ای به دنبال این هستند. از سخنان من سوء استفاده و سوء استفاده کنید. پوشاندن سر اصطلاحی است که برای فرار از دیده شدن و پنهان شدن از مردم به دلیل خجالت به کار می رود و اصلاً جنسیت ندارد. می خواستم بگویم اگر حقیقت را بگویم بیرانوند دیگر نمی تواند به چشمان هواداران پرسپولیس نگاه کند.

وی ادامه داد: امروز دیدم وکیل بیرانوند با انتشار مطلبی در فضای مجازی از من شکایت کرده است، اتفاقاً وکیل من با مدارکی که دارد از بیرانوند شکایت می کند، صرف نظر از این موضوع از شکایت بیرانوند استقبال می کنم، زیرا می توانم. حقایق را رسما بیان کنید و حقایقی را بگویید که برای مردم و رسانه ها به ویژه هواداران پرسپولیس شنیدنی است.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تاکید کرد: اجازه نمی دهم بیرانوند و دیگران با آبرو و نام استقلال و افتخار فوتبال ایران بازی کنند. استقلال به ابزاری تجاری تبدیل نمی شود که به برخی اجازه دهد با نام این باشگاه قیمت خود را افزایش دهند و ما در برابر این رفتار سکوت می کنیم. اگر تا به حال سکوت کرده ام، نجابت و احترام نشان داده ام، اما حالا که پرونده به دادگاه رفته است، حقیقت را به حاضران هم در دادگاه خواهم گفت.

بیشتر بخوانید: عصبانیت بیرانوند; واکنش گاردین پرسپولیس به صحبت های مدیرعامل سابق استقلال +سند



سرویس داخلی اخبار فوتبال