واکنش علیرضا حقیقی به قضاوت های تلخ

من ساکتم…!
من به مردم اجازه می‌دهم «قضاوت» نادرست خود را درباره شخصیت من تحمل کنند.
نگاهشون میکنم!!!
چقدر مهم است که از زبان دیگران به درستی شناخته شویم! ?
وقتی تو را نمی شناسند!!!
چه فرقی می کند به من بگویند فرشته یا شیطان ؟؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “ورش سه”، موفقیت یک دروازه بان در یک تیم تنها بر اساس سیوهایی که انجام می دهد نیست و به سازماندهی دفاعی تیم و حضور همه بازیکنان در فاز، دفاعی و عمیق برمی گردد. پایین، دروازه بان قرار نیست در هر بازی یک ستاره باشد. عملکرد ضعیف نساجی در آخرین بازی مقابل پرسپولیس و برد با 4 گل میزبان انتقادات را متوجه دروازه بان باتجربه نساجی کرد. همنساجی مانند بازی گذشته در ورزشگاه آزادی با نتیجه 5 بر یک مغلوب پرسپولیس شد و نشان داد که مقابل مدعیان قهرمانی صمیمی نیست.

بدون شک علیرضا حقیقی در دو فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان نساجی بوده و نقش مهمی در قهرمانی این تیم در جام حذفی داشته است.

واکنش علیرضا حقیقی به قضاوت های تلخ

علیرضا حقیقی که قبل از این بازی مقابل تراکتور بهترین چهره تیمش بود و توپ های مهمی را در دست گرفت تا تیمش با یک گل شکست را بپذیرد، نتوانست این نمایش را مقابل پرسپولیس و در مقابل شوت های شاگردان یحیی گل محمدی تکرار کند. او با قبول شکست 4-0 زمین را ترک کرد. تماشایی که نساجی فصل را با دومین خط دفاعی ضعیف لیگ برتر با 44 گل به پایان رساند و نشان می دهد که همیشه انتظار از علیرضا حقیقی برای نجات توپ، توقع غیرمنطقی است و تیم نمایشی با دروازه بان شش امتیازی و یک گلر. یک تیم با کیفیت در فاز دفاعی تیم خوبی می شود و تنها یک دروازه بان برای تبدیل شدن به یک تیم خوب در فاز دفاعی کافی نیست.


سرویس خبر شماره: 1939280
ژوئن 02, 1402 در 10:29 |
2.8K |

4نقطه نظر

در هر صورت علیرضا حقیقی در واکنش به انتقادات منفی علیه خود به ویژه در فضای مجازی که برخی او را به تبانی با تیم سابقش متهم کردند، این متن را در صفحه شخصی خود منتشر کرد: