واکنش علی شجاعی به ماجرای درگیری با عباس زاده

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نساجی در تماشایی جالب توانست با دو گل مقابل تراکتور به برتری برسد تا خود را برای جدال سخت با پرسپولیس آماده کند. علی شجاعی درباره این دیدار گفت: بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم پیروز شویم و جایگاه خود را ارتقا دهیم.

شجاعی در پاسخ به سوالی مبنی بر علت درگیری لفظی خود با محمد عباس زاده، مهاجم مازنی تیم تراکتورسازی، پاسخ داد: نه، اصلا. محمد آقا بزرگ من است و در نساجی کاپیتان من بود و اصلاً هیچ بود. درگیری خاصی وجود نداشت. محمد در این صحنه به من ضربه زد و مشکل خیلی سریع حل شد و چیز خاصی نبود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1862199
10 ژانویه 1401 @ 7:34 ب.ظ
20.3 هزار |

1نقطه نظر

نساجی مدافع چپ دست با تمجید از عملکرد تیمش در مصاف با تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد که آنها بتوانند نمایش خوبی مقابل پرسپولیس نیز ارائه دهند.

واکنش علی شجاعی به ماجرای درگیری با عباس زاده

او که عادت به حضور در پرسپولیس دارد این هفته قرار است به مصاف تیم سابقش برود و گفت: بازی بسیار سختی است. تیم پرسپولیس تیم با شخصیتی است و امروز مقابل گل گهر پیروز شد و بازی سختی است و امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

شجاعی در مورد اعتراض دو تیم به عملکرد داور در جریان بازی گفت: داور کار خود را به خوبی انجام داد و صحنه خاصی نبود. اعتراضی شد اما قطعا صحنه خاصی علیه دو تیم وجود نداشت.