واکنش فدراسیون به اخذ مجوز آسیایی توسط هفت باشگاه


کد اطلاعات: 2048706
26 ژوئن 1403 ساعت 11:02 ق.ظ |
5.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

مدیر صدور مجوز حرفه ای در خصوص اعلام اسامی تیم های دارای مجوز از کنفدراسیون فوتبال آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

واکنش فدراسیون به اخذ مجوز آسیایی توسط هفت باشگاه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیروز بود که سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی باشگاه هایی را که جواز حضور در لیگ الیت و مرحله دوم و سوم لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کردند، اعلام کرد. تیم هایی که موفق به کسب جواز حضور در لیگ برتر ایران شدند.

مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز حرفه ای در این خصوص گفت: فرآیند صدور مجوز به این صورت است که نهادهای تصمیم گیرنده صدور مجوز باشگاه هر کشور اسناد و مدارک هر باشگاه را بررسی و تصمیم نهایی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کنند. در مرحله بعد مدیریت صدور مجوز کنفدراسیون فوتبال آسیا صحت تصمیمات اعلام شده توسط هر کشور را بررسی می کند و در نهایت باشگاه هایی که توانسته اند بر اساس استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز دریافت کنند معرفی می شوند.

وی افزود: خوشبختانه امسال برای دومین سال متوالی تمامی تصمیمات دپارتمان صدور مجوز باشگاه ها به تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا رسید و در نهایت 7 باشگاه پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتورسازی، آلومینیوم و … فولاد و گل گهر که در لیست منتشر شده توسط این مرجع تایید کرده ایم، این در حالی است که متاسفانه فدراسیون فوتبال تاکنون جریمه های سنگینی را به دلیل عدم تصمیم گیری درست در زمینه صدور مجوز پرداخت کرده است.

وی ضمن تبریک به باشگاه هایی که موفق به اخذ مجوز شدند، گفت: بدون تلاش و پیگیری این باشگاه ها امکان پذیر نبود.

مجله اخبار فوتبال داخلی