واکنش فن خال به فن دایک: تصمیم گیرنده مربی است


سرویس خبر شماره: 1817039 |
08 فروردين 1401 ساعت 13:25 |
1,387 |

0نظرات

حالا به نظر می رسد این شایعات به مذاق فن خال خوش نیامده و سرمربی هلندی پس از کسب نتایج موفق اخیر، کاپیتانش انتظار چنین اظهاراتی را نداشت.
تیم ملی هلند عصر روز سه شنبه در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی آلمان خواهد رفت و سرمربی 70 ساله در نشست خبری پیش از بازی در پاسخ به سوالی درباره صحبت های مدافع لیورپول گفت: “می دانم که این هوادار از بین می رود. این سیستم ترجیح می دهد. او همیشه این موضوع را به صورت علنی مطرح کرده است. وقتی من در ماه سپتامبر به تیم ملحق شدم این بحث را داشتیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی هلند پس از حضور فن خال روی نیمکت این تیم روند خوبی داشت و این هفته نیز موفق شد با نتیجه 2 بر 4 مقابل دانمارک به برتری برسد.
هلندی از زمانی که هدایت این تیم را برعهده گرفت، دو و شش برد در هشت بازی به دست آورده است، اما به نظر می رسد کاپیتان از سیستم خود چندان راضی نیست.
پس از پیروزی مقابل دانمارک، ون دایک گفت که در حال تمرین برای انطباق با سیستم جدید است، اما همچنان ترجیح می دهد از ساختار 3-3-4 استفاده کند، اگرچه او اضافه کرد که در نهایت به سرمربی تیم ملی بستگی دارد که تصمیم بگیرد.

انتقاد ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول از تاکتیک های لوئیز فن خال به مذاق او خوش نمی آید.