واکنش لیورپول به جدایی مانه: این کار را با ما نکن!

شایعه جدایی سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول باعث ناراحتی هواداران این تیم شده است.

یکی از هواداران لیورپول روز گذشته در صفحه توئیتر خود نوشت: این واقعیت که سادیو مانه ما را ترک کرد و به بایرن مونیخ پیوست، مرا عمیقا آزار داد و ناراحت کرد.
یکی دیگر از هواداران در پاسخ نوشت: “اگر سادیو مانه لیورپول را ترک کند و به بایرن بپیوندد، واقعا گریه خواهم کرد.”
یکی دیگر از کاربران اینترنتی با اشاره به این خبر گفت: “با ما این کار را نکن مرد! اگر مانه بخواهد لیورپول را ترک کند و به بایرن برود، خودم را زیر ماشین می اندازم. این هرگز نباید اتفاق بیفتد.”
قرارداد مانه با لیورپول تا سال 2023 اعتبار دارد و هنوز صحبتی در مورد آغاز مذاکرات برای تمدید این مهاجم که در سال 2016 از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست، وجود ندارد و باعث نگرانی هواداران شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1823636 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 10:57 |
2,220 امتیاز خبر|

0نظرات

با نزدیک شدن به پایان فصل و آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی، شایعات زیادی مبنی بر انتقال بازیکنان به باشگاه های اروپایی به گوش می رسد.
روز گذشته برخی رسانه های آلمانی مدعی شدند که حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ با نمایندگان سادیو مانه در مایورکا دیدار کرده و مذاکراتی برای انتقال این بازیکن سنگالی به مونیخ انجام داده است.
این خبر موجی از ناباوری و ناامیدی را در میان مسئولان لیورپول و همچنین هواداران باشگاه به راه انداخته است، زیرا مانه در سال های اخیر نقش مهمی در موفقیت یورگن کلوپ داشته است.