واکنش متفاوت ستاره جدید بایرن پس از کسب عنوان بهترین بازیکن سال آفریقا/ حرفی برای بیان احساساتم ندارم!

مانه 30 ساله که در این مراسم حضور داشت پس از کسب این عنوان گفت: از کسب این جایزه واقعا خوشحالم. از رئیس فدراسیون سنگال، مربی، هم تیمی هایم در سطح باشگاهی و تیم ملی و خودم تشکر می کنم. خانواده در سنگال “من احساساتی هستم و حتی کلماتی برای بیان احساساتم ندارم.”

مهاجم سابق لیورپول پس از این مراسم به مونیخ بازگشت و این درخواست یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ بود که معتقد است مهاجم سنگالی اش نباید از بایرن در آمریکا به اردوی پیش فصل بپیوندد و باید استراحت کند. بعد از آن. سفر طولانی.

سادیو مانه که پس از 6 فصل حضور در لیورپول از این تیم جدا شد و در نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی 3 ساله به بایرن مونیخ پیوست، 269 بازی برای لیورپول انجام داده و 120 گل به ثمر رسانده و 48 پاس گل نیز ارائه کرده است. مرد سال فوتبال آفریفا به لیورپول کمک کرد تا شش جام از جمله یک قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

سادیو مانه با شکست دادن محمد صلاح مصری و ادوارد مندی سنگالی در مراسم معرفی بهترین فوتبالیست های آفریقایی در رباط مراکش عنوان بهترین بازیکن سال آفریقا در سال 2022 را از آن خود کرد. مهاجم سنگالی بایرن مونیخ که در آخرین دوره (2019) این عنوان را کسب کرد، دهمین بازیکن آفریقایی شد که بیش از یک بار عنوان بهترین فوتبالیست آفریقا را به دست آورده است.