واکنش محرم نویدکیا به احتمال سرمربیگری استقلال و پرسپولیس



محرم نویدکیا پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل سپاهان در فینال جام حذفی گفت: تبریک می گویم سپاهان بازی خوبی انجام دادند. اگر در دقیقه 8 گل نمی زدیم بهتر می توانستیم رقابت کنیم. دو گل خوردیم که یکی از آنها اشتباه خودمان بود و دیگری به خاطر AVR پنالتی بود. واقعیت این است که سپاهان بهتر از ما بازی کرد و به آنها تبریک می گویم.

وی همچنین درباره حواشی ایجاد شده برای او گفت: حاشیه ها مرا آزار می داد. بازیکنان من با قلبشان بازی کردند تا به اینجا برسند. مشکلات زیادی وجود داشت اما با گذشت زمان بهتر شد و از نظر اقتصادی کمی به تیم کمک کردند، البته باشگاه مس رفسنجان مشکلات مالی دارد. شرکت مس چهار شیفت کاری دارد که کار را سخت می کند.

وی همچنین گفت: سال ها با سربازان زندگی کردم و افتخارات زیادی کسب کردیم. هواداران خونگرمی برای تشویق تیم به ورزشگاه آمدند.

نویدکیا درباره شغل آینده خود نیز گفت: یک نفر با من تماس گرفت، گفتم عادت ندارم وقتی بازی ها با کسی صحبت کنم. گفتم بهتره بازی ها تموم بشه هر کی خواست زنگ بزنه. من می خواهم کار حرفه ای انجام دهم. اگر با آقایان رفسنجان به نتیجه برسیم کار را ادامه می دهیم. ما بازیکن کم داریم و باید تقویت کنیم.

وی درباره همراهی خود با باشگاه سپاهان نیز گفت: نمی دانم در آینده چه اتفاقی می افتد و آیا نظرات من به نفع باشگاه سپاهان است یا خیر. فکر می کنم خیلی زود است که در مورد آن صحبت کنیم.

نویدکیا در مورد اینکه آیا هرگز سرمربی پرسپولیس و استقلال می شود، گفت: آنها بازیکنان بزرگی داشتند که الان مربیان بزرگی هستند. من فضای این تیم ها را خوب نمی شناسم.

بیشتر بخوانید: واکنش مشکوک مدافع سپاهان هنگام انتقال به استقلال



سرویس داخلی اخبار فوتبال